|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми Нова українська школа
Відображення результатів від 37 до 56 із 142
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2023 | Ігрові технології на уроках мистецтва в Новій українській школі | Вовк, Д. |
2024 | Ігрові технології як засіб реалізації компетентнісного підходу в навчанні фізичної культури в новій українській школі | Забашта, С.А. |
2019 | Індивідуальне оцінювання в інклюзивному класі за допомогою технології портфоліо | Топчій, Н.М. |
2020 | Інноваційні методи навчання молодших школярів з особливими освітніми потребами | Матвеєва, Н.О. |
2021 | Інноваційні технології викладання курсу «педагогіка початкової освіти» у світлі концептуальних ідей Нової української школи | Мірошніченко, Т.В. |
2019 | Інноваційні технології навчання у контексті реалізації концепції «Нова українська школа» | Стрельніков, В.Ю. |
2020 | Інституалізація ідей та дидактичних моделей підготовки творчого учителя-майстра, професіонала в українській педагогічній традиції на зламі ХХ –ХХІ ст. | Гузій, Н.В. |
2019 | Інструменти формувального оцінювання в освітньому процесі | Буйдіна, О.О. |
2022 | Історичний контекст проблеми єдності теорії і практики у підготовці вчителя | Ільченко, О.Ю. |
2019 | Компаративний аналіз освітньо-виховних процесів "Старої" та "Нової" української школи в контексті новітніх суспільних змін | Горда, К. |
2018 | Компетентністний підхід у сучасній здоров'язберігаючій освіті | Воробйова, О.М.; Хлібкевич, С.Б. |
2022 | Концепція театралізації (драматизації) в методиці системного використання засобів акторського мистецтва в трудовому навчанні учнів | Колісник, Є.; Цина, А.Ю. |
2022 | Медійна грамотність педагога як потенціал розвитку Нової української школи | Червінська, І.Б.; Червінський, А.І.; Никорак, Я.Я. |
2020 | Методичні орієнтири навчання хімії у Новій українській школі | Дворовенко, С.Є, |
2024 | Методичні особливості використання інноваційних форм рухової активності у новій українській школі | Марюхна, В.Ю. |
2018 | Мистецтво в контексті становлення Нової української школи | Мужикова, І.М. |
2021 | Моделі підготовки майбутнього вчителя до Нової української школи: теорія і практика | Бабенко, І.В.; Барбінов, В.В.; Барбінова, А.В.; Большая, О.В.; Величко, Р.М.; Гриженко, В.В.; Гриньова, М.В.; Гриньова, В.С.; Гриньов, С.Я.; Губарь, О.Г.; Гурська, О.В.; Дяченко-Богун, М.М.; Жамардій, В.О.; Жданова-Неділько, О.Г.; Кононец, Н.В.; Люлька, Г.А.; Масовець, Д.Б.; Новописьменний, С.А.; Пивовар, Н.М.; Сагайдак, В.Р.; Сас, Н.М.; Ткаченко, А.В.; Харченко, О.В.; Чернецька, В.В. |
2022 | Мотивований учитель Нової української школи в руслі авангарду суспільних змін | Ільченко, О.Ю. |
2021 | Національно-патріотичне виховання – важлива складова роботи учителя Нової української школи | Нагай, А. |
2021 | Національно-патріотичне виховання школярів в Новій українській школі | Величко, Р.М.; Гриньова, В.С. |
Відображення результатів від 37 до 56 із 142
|