DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми духовність

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 79 із 79
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016SPIRITUAL-FOUNDATION OF WOMEN’S EDUCATION IN ORTHODOX MONASTERIES UKRAINE THE END OF XIX - BEGINNING OF XX CENTURIESФазан, Т.П.; Fazan, T.
2011TO THE NOTION OF SPIRITUALITYСереда, Л.
2008Валеопедагогические основы духовностиГончаренко, М.С.
2019Варіативність трактувань поняття «духовність» у добу Відродження та епоху Просвітництва (педагогічні роздуми)Цибулько, О.С.
2023Вокально-хорове виконавство як засіб формування національної свідомості особистостіПеттер, С.
2015Вплив музики на розвиток морально-естетичних почуттів дитини в молодшому шкільному віціПеретятько, Л.Г.; Тесленко, М.М.
2025Дефініція «духовне зростання»: синергія наукового та повсякденногоФазан, В.В.; Фазан, Т.П.; Ліфрідов, В.С.; Онищенко, В.П.
2016Деякі аспекти концепції духовності вихованняРастригіна, А.М.; Кондратєнє, Р.
2017До проблеми духовного виховання майбутнього учителя при вивченні українознавстваМарущак, В.С.
2011Дуалізм «життєвого світу » людини (філософсько-антропологічний контекст)Машталер, А.А.
2013Духовна криза в життєвому просторі особистостіДзюба, Т.М.
2019Духовні орієнтири людини в педагогічній науціЦибулько, О.
2021Духовні основи успішної професійної соціалізації молодіЛебедик, Л.В.
2023Духовні, політичні та освітні практики в соціокультурному розвитку людства (компаративні нариси)Блоха, Я.Є.; Вільховий, Ю.В.; Год, Н.В.; Горобець, І.В.; Гура, О.А.; Дерхо, В.; Древаль, Ю.Д.; Косуліна, А.О.; Лахно, О.П.; Лобода, Д.О.; Порох, Н.В.; Рибачук, В.О.; Романенко, В.В.; Рудь, М.О.; Тронько, Т.В.; Цебрій, І.В.; Яременко, Л.М.
2016Духовність особистості: проблеми та перспективи психологічного дослідженняГоловіна, О.Ю.
2018Духовність у виховній традиції гуманістів епохи Європейського Відродження (кінець XIV – XVI століття)Год, Б.В.; Год, Н.В.
2020Духовно-моральне виховання сучасного учняФазан, В.В.
2021Духовно-моральне виховання сучасного учняФазан, В.В.
2019Духовно-моральне виховання сучасної особистостіФазан, В.В.
2021Духовно-моральні аспекти професійної соціалізації студентів-психологівКоняєва, Л.Д.
2020Естетотерапевтичний підхід до розвитку духовності майбутніх учителів початкових класівМірошніченко, Т.В.
2022Єдність інтелектуального і морального розвитку студентства в процесі професійної підготовкиСавельєв, Н.
2018З вінка шани Олесеві ГончаруСичова, С.В.; Требіна, Н.М.
2015Зустріч Олександра Мишуги та Папи Бенедикта ХV в контексті благодійної діяльності митцяВащенко, Н.М.
2019Ідеї виховання духовності у козацькій педагогіціЦибулько, О.С.
2023Інтеграція правових і моральних аспектів при формуванні академічної доброчесності майбутнього менеджера освітиБабенко, І.В.
2011Категорія духовності у мистецькій освіті: компетентнісний аспектЩолокова, О.П.
2019Концептуальні засади реалізації педагогіки життєтворчості у початковій школі засобами естетотерапіїМірошніченко, Т.В.
2019Космічний потенціал духовного буття людиниХарченко, Л.М.
2011Криза освіти у парадигмі дару О. ПанаршаСтепаненко, С.В.; Непокупна, Т.А.
2020Культура як основа розвитку інтелектуального капіталу націїБазовська, А.В.
2013Культуроцентризм сучасної освітиФіліпчук, Г.Г.
2023Людиноцентризм як основа гуманітарної політики України та ціннісна орієнтація освітиЛагай, О.В.; Міщенко, Н.В.; Пивовар, Н.М.
2011Мopaльнa пpaктикa як ідейна засада сучасної cвітової педагогікиЗахарова, О.В.
2018Методологічні засади теоретичної та практичної психології: особистість, психологічна діяльність, духовністьРибалка, В.В.
2013Модернізаційні процеси у сучасному християнствіЄмельянова, М.Ю.
2017Музична освіта в Україні: філософсько- праксеологічний підхід як методологічний концепт дослідженняГнатів, З.Я.
2015Музичне виховання дітей у добу Київської Русі (882 - 1132 рр.)Лебединська, М.О.
2003Нові релігійні течії у релігієзнавстві: нормативний і об'єктивний підходиКачурова, С.В.
2021Основні напрями духовно-морального виховання дітей у закладах дошкільної освітиПетренко, Л.М.
2023Павло та Костянтин Гапоновичі як визначні подвижники православного церковно-релігійного рухуГура, О.А.
2009Педагогічний ідеал крізь призму теорій мораліСухомлинська, О.В.
2014Перемишль – бастіон української духовності й культури із княжих часівВишневська, Г.
2015Писхологічне здоров'я та духовність особистостіКлячковська, Р.В.
2013Православні моральні цінності в наративній традиції Середньовічної РусіЧернишева, Г.С.
2014Про проблему духовності та духовного здоров'я сучасної людиниПивовар, Н.М.; Хілінська, Т.В.; Шпак, В.С.
2023Проблема духовності і моралі» (розмисли за «Щоденником», романом «Собор» Олеся Гончара та сучасною дійсністю)Немченко, О.
2021Проблема національної пам’яті та духовні культурні цінності у викликах сучасностіЛитвиненко, А.І.
2009Проблема формування духовної культури студентської молоді сучасної УкраїниБогданова, Н.Г.
2012Проблеми освіти в Україні: культурологічні й аксіологічні тенденціїТіщенко, О.
2017Проповідництво як засіб збереження духовного здоров’я населення (за матеріалами часопису «Полтавські єпархіальні відомості»)Колесник, О.
2009Професійна компетентність учителя в контексті духовно-моральної парадигми виховання Г. ВащенкаХоменко, А.В.
2017Психологічна модель духовного світогляду особистості молодого громадянинаЖигайло, Н.І.
2012Психологія духовного становлення молодого викладачаЖигайло, Н.І.
2017Релігієзнавча думка, духовні практики та церковне життя в добу українського національно-культурного відродження другої половини ХІХ століття: інтертекст історіографійСемергей, Н.В.
2010Роль духовной музыки в воспитании молодежиМарио, М.Д.
2017Роль музичної освіти в розвитку лідерського потенціалу суспільстваГнатів, З.Я.
2015Світоглядні парадигмальні дихотомії аналізу індивідуальних відмінностей особистостіЧайкіна, Н.О.
2022Символізм у мистецтві: ікона і портретЛитвиненко, А.І.
2024Синергія духовності та творчості у студентських культурно-мистецьких проєктахЛимаренко, Л.І.
2011Синергія філософії і релігії як еон високої духовностіДудченко, В.С.
2021Сімейне виховання дітей у православній педагогіціФазан, Т.П.; Манжелій, Н.М.
2012Смислові самовизначення індивіда в умовах«економічного суспільства»: аксіологічний аспектКазакова, О.М.
2022Сутнісна характеристика культуротворчої діяльності вищої освітиГордієнко, С.Г.; Шередека, Г.В.
2022Сутність духовно-морального виховання української молоді у педагогічних поглядах Г. ВащенкаПетренко, Л.М.
2016Сутність поняття «православна духовна музика»Трохименко, А.О.
2022Термінологічний аналіз педагогічної сутності основних категорій і понять з проблеми духовно-морального виховання молоді ( за спадщиною Г. Ващенка)Петренко, Л.М.
2007Трансформаційні зміни ставлення християнства до наукиСтадник, М.М.
2007Трансформація християнських уявлень про дух в європейській філософії XIV — XVII столітьКузьменко, А.М.
2014Управління розвитком духовності школярівДонні, В.М.
2016Феномен самоврядування в педагогічній спадщині А.С. МакаренкаБондаренко, А.С.
2021Філософсько-методологічні засади реформування вищої освіти у творчості В. ВернадськогоІльченко, А.М.
2024Формування духовно-моральних цінностей особистості майбутнього вчителяПанасенко, Т.
2011Формування духовної культури особистості засобами хореографічного мистецтваХлистун, А.І.
2021Формування духовної культури особистості на заняттях з хорового класу (на прикладі українського народного хору «Калина»)Комишан, Ю.В.; Мірошниченко, К.О.
2012Формування музично­-естетичної культури та духовності учасників вокально­хорових ансамблівХіміч, М.Д.; Мелешко, С.В.
2019Хореографічне виховання – запорука здоров`я дитиниКолногузенко, Б.М.; Брайловський, Р.Ю.
2015Хорове виховання учнів у контексті традицій загальної музично-естетичної практики в українській школіКузнєцова, О.В.
2014«Що дає Донбас нашій духовності, нашій культурі?» (Запитання й відповіді Олеся Гончара)Степаненко, М.І.
Відображення результатів від 1 до 79 із 79

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок