DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2019 (2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19933
|
Назва: | Концептуальні засади реалізації педагогіки життєтворчості у початковій школі засобами естетотерапії |
Автори: | Мірошніченко, Т.В. |
Ключові слова: | педагогіка життєтворчості життєтворчість життєві компетентності духовність естетотерапія засоби естетотерапії творчість суб’єктність саморозвиток |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено концептуальні засади реалізації
педагогіки життєтворчості у професійній діяльності вчителя
початкових класів засобами особистісно орієнтованих
естетотерапевтичних технологій. Обгрунтовано гуманістичні
принципи педагогіки життєтворчості, що відображають провідні
положення естетотерапевичної концепції розвитку творчої
особистості. Представлено добірку інтегрованих технік з
естетотерапії, спрямовані на розвиток в учнів початкової школи
життєвих компетентностей. |
Опис: | Мірошніченко Т. В. Концептуальні засади реалізації педагогіки життєтворчості у початковій школі засобами естетотерапії // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відпов. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : Сімон, 2019. С. 75-83. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19933 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2019 (2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|