DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2019 (2) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19933

Название: Концептуальні засади реалізації педагогіки життєтворчості у початковій школі засобами естетотерапії
Авторы: Мірошніченко, Т.В.
Ключевые слова: педагогіка життєтворчості
життєтворчість
життєві компетентності
духовність
естетотерапія
засоби естетотерапії
творчість
суб’єктність
саморозвиток
Issue Date: 2019
Краткий осмотр (реферат): У статті визначено концептуальні засади реалізації педагогіки життєтворчості у професійній діяльності вчителя початкових класів засобами особистісно орієнтованих естетотерапевтичних технологій. Обгрунтовано гуманістичні принципи педагогіки життєтворчості, що відображають провідні положення естетотерапевичної концепції розвитку творчої особистості. Представлено добірку інтегрованих технік з естетотерапії, спрямовані на розвиток в учнів початкової школи життєвих компетентностей.
Описание: Мірошніченко Т. В. Концептуальні засади реалізації педагогіки життєтворчості у початковій школі засобами естетотерапії // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відпов. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : Сімон, 2019. С. 75-83.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19933
Appears in Collections:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2019 (2)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
9.pdf202,37 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback