DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2009(1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/649

Назва: Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі
Автори: Сухомлинська, О.В.
Ключові слова: виховання
духовність
ідеал
мораль
цінності
розвиток
Дата публікації: 2009
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Досліджено історико-педагогічний аспект теорій моралі від античності до наших днів. Крізь призму теорій моралі обґрунтовано виховний ідеал, його залежність від соціально-економічних, культурних і педагогічних умов. Духовність як педагогічний ідеал ґрунтується на науково-історичному підході, моральних ідеях, їх педагогїзації, традиціях, що сприяє вихованню високодуховної особистості, яка засвоює і продукує духовно-моральні цінності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/649
Розташовується у зібраннях:2009(1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Suhomlynska.pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок