DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(29) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19309
|
Назва: | Термінологічний аналіз педагогічної сутності основних категорій і понять з проблеми духовно-морального виховання молоді ( за спадщиною Г. Ващенка) |
Автори: | Петренко, Л.М. |
Ключові слова: | Г. Ващенко виховний ідеал духовність духовна культура національна гідність мораль світогляд |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено аналіз головних понять термінологічного поля досліджуваної проблеми, які
відображають шляхи розвитку системи духовно-морального виховання у пeдaгoгiчнiй спадщині Г.
Ващенка. Поняття «духовність» визначено однією з наукових категорій у контексті дослідження.
Доведено, що осмислення феномену духовності в педагогічній спадщині Г. Ващенка пов’язане з
ідеальним світом, божественним началом, з обов’язковим визнанням свободи розвитку особистості.
Схарактеризовано, що вчений наповнював поняття «духовність» і «мораль» у руслі ідей християнства.
Розкрито педагогічну сутність духовно-моральних цінностей і норм у спадщині Г. Ващенка через
специфічну сферу дефініцій, понять та визначень. |
Опис: | Петренко Л. М. Термінологічний аналіз педагогічної сутності основних категорій і понять з проблеми духовно-морального виховання молоді ( за спадщиною Г. Ващенка) // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 29. С. 186-193. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19309 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(29)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|