DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми STEM-навчання

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 13 із 13
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022STEM-освіта - світовий тренд: сучасний підхід до опанування інноваційних технологійБілашова, Д.
2022STEM-освіта у вищих закладах освіти як засіб підготовки сучасного вчителяТихонович, Н.
2024Застосування стем-підходу у методиці позашкільної освіти як ефективної стратегії компетентнісного розвитку вихованцівЗаєць, Ю.В.
2024Імерсивні технології як ефективний інструмент реалізації stem-освіти сучасними педагогами початкової школиДрокіна, А.
2024Інформаційно-комунікаційні технології як засіб підвищення якості STEM-навчанняКрамаренко, Т.Г.; Крук, Г.В.
2024Концепція STEM у синергії хімії та прикладної математетикиВойтенко, Л.В.
2024Методичні орієнтири навчання хімії у новій українській школі STEM-підхід як спосіб міжпредметної інтеграції на уроках хімії в умовах НУШДокай, Н.В.
2024Особливості модельних програм з робототехніки в НУШДанак, Д.
2024Перспективи та виклики впровадження інноваційних та STEM-технологій у вітчизняних закладах освітиЖуренко, А.
2024Підготовка учителя математики до використання ігрових технологійКрамаренко, Т.Г.; Івченко, С.В.; Скринник, В.І.
2023Термінологічний аналіз основних дефініцій STEM-освітиКокарєва, А.
2022Технології STEM-освіти на уроках хіміїІвченко, М.
2022Трансдисциплінарний підхід як один з дидактичних принципів STEM-навчання фізикиКузьменко, Г.; Рижкова, Т.
Відображення результатів від 1 до 13 із 13

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок