DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25588
|
Назва: | Особливості модельних програм з робототехніки в НУШ |
Автори: | Данак, Д. |
Ключові слова: | освітня робототехніка робототехніка цифрові технології навчання технології навчання освіта України STEM-навчання модельна навчальна програма «Робототехніка. 5‒6 клас» Модельна навчальна програма «Робототехніка. 7‒9 класи» Нова українська школа |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Ми живемо в епоху цифрових технологій, і технології повністю змінили наше
життя та присутні майже в кожному його аспекті. За останні кілька років технології
також пробилися в освітній сектор, з’явилася освітня робототехніка. Роботи, які колись
були просто персонажами наукової фантастики, знайшли своє місце в класах шкіл і
доводять, що мають дуже позитивний вплив на навчання дітей. Інтеграція робототехніки
в освіту знаменує значний стрибок у нашому підході до викладання та навчання.
Оскільки ми стоїмо на порозі технологічної революції в освіті, робототехніка стає
ключовим інструментом. Не лише для передачі знань, а й для зміни самого освітнього
середовища. Це обіцяє зробити освіту більш інтерактивною, захоплюючою та
адаптованою до індивідуальних стилів навчання. |
Опис: | Данак Д. Особливості модельних програм з робототехніки в НУШ // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 158-160. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25588 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|