DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26129
|
Назва: | Інформаційно-комунікаційні технології як засіб підвищення якості STEM-навчання |
Автори: | Крамаренко, Т.Г. Крук, Г.В. |
Ключові слова: | інформаційно-комунікаційні технології STEM-навчання методика навчання дистанційне навчання віртуальна лабораторія віртуальна дошка |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Предмет дослідження – методика використання
онлайн-ресурсів та цифрового програмного забезпечення в STEM-навчанні. Наведено приклади
застосування ІКТ у навчанні математики та фізики в середній школі. Визначено доцільні
сервіси для використання у навчанні: mozaBook, Phet, Kahoot, Triventi, WordWall, Padlet, Miro. |
Опис: | Крамаренко Т. Г., Крук Г. В. Інформаційно-комунікаційні технології
як засіб підвищення якості STEM-навчання // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 95-96. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26129 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|