DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми маркетинг

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 14 із 14
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Елементи маркетингової комунікаційної політики у впровадженні інноваційЛитовко, Д.М.
2021Застосування особливостей сприйняття форми у рекламі при підготовці фахівців з дизайнуОрлова, Н.С.
2022Керівник закладу культури як суб'єкт маркетингової діяльностіГрінько, І.
2021МаркетингНепокупна, Т.А.; Степаненко, С.В.
2006Маркетинг в освіті і державно-громадське управлінняЦебрій, І.В.
2020Маркетинг серйозної дозвіллєвої діяльності закладів позашкільної освітиКобобел, А.Є.; Скляр, Г.
2022Маркетингова діяльність ВСП «Аграрно-економічний фаховий коледж Полтавського аграрного університету»Лашко, Т.Б.
2015Маркетингові інструменти забезпечення розвитку регіонального ринку м’яса та м’ясопродуктівАфанасьєва, О.П.
2023Напрямки командної діяльності майбутніх менеджерів в сфері маркетингу інноваційГапєєв, А.А.; Школяр, С.П.
2015Особливості комплексу маркетингу підприємств ресторанного господарстваЖегус, О.В.; Михайлова, М.В.
2022Особливості менеджменту і маркетингу в сучасній інформаційно-бібліотечній галузіЛоза, М.
2024Особливості міжнародного маркетингу в освітіШколяр, С.П.; Кощеєва, В.О.; Ван, Сі
2011Паразитичний і засідковий маркетинг: спроба аналізуСтепаненко, С.В.; Третьякова, І.С.
2024Стратегія міжнародного маркетингу в освіті та консалтинг винахідницької діяльності ЗВОШколяр, С.П.; Шпильовий, В.Д.
Відображення результатів від 1 до 14 із 14

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок