DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра журналістики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Регіональна журналістика в Україні: історія, реалії, виклики, перспективи (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25899

Назва: Особливості мови реклами як елемента маркетингової комунікації
Автори: Одобецька, І.
Ключові слова: маркетинг
маркетингова комунікація
реклама
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Сьогодні суспільство перебуває в процесі постійного розвитку та змін, які стосуються абсолютно всіх сфер діяльності людини. В період виникнення реклами та на її початковому етапі мало хто міг здогадатися, наскільки вагомою вона стане в сучасному світі. Американці говорять: «Реклама не приправа до бізнесу, а життєво важливий складник нашої економіки». Наразі без реклами важко уявити наше життя, вона всюди й виконує вже не тільки ту функцію, яка була закладена в ній спочатку – залучення до придбання товарів і послуг, але і безліч інших. Зокрема, реклама несе в собі комунікативну функцію і є однією з форм масової комунікації.
Опис: Одобецька І. Особливості мови реклами як елемента маркетингової комунікації // Регіональна журналістика в Україні: історія, реалії, виклики, перспективи: зб. наук. пр. за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції /за ред. С. В. Семенко. Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. № 9. С. 91-97.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25899
Розташовується у зібраннях:Регіональна журналістика в Україні: історія, реалії, виклики, перспективи (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
16.pdf353,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок