DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра журналістики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Регіональна журналістика в Україні: історія, реалії, виклики, перспективи (2023) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25899
|
Назва: | Особливості мови реклами як елемента маркетингової комунікації |
Автори: | Одобецька, І. |
Ключові слова: | маркетинг маркетингова комунікація реклама |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні суспільство перебуває в процесі постійного розвитку та
змін, які стосуються абсолютно всіх сфер діяльності людини. В період
виникнення реклами та на її початковому етапі мало хто міг
здогадатися, наскільки вагомою вона стане в сучасному світі.
Американці говорять: «Реклама не приправа до бізнесу, а життєво
важливий складник нашої економіки». Наразі без реклами важко
уявити наше життя, вона всюди й виконує вже не тільки ту функцію,
яка була закладена в ній спочатку – залучення до придбання товарів і
послуг, але і безліч інших. Зокрема, реклама несе в собі
комунікативну функцію і є однією з форм масової комунікації. |
Опис: | Одобецька І. Особливості мови реклами як елемента
маркетингової комунікації // Регіональна журналістика в Україні: історія, реалії, виклики, перспективи: зб. наук. пр. за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції /за ред. С. В. Семенко. Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. № 9. С. 91-97. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25899 |
Розташовується у зібраннях: | Регіональна журналістика в Україні: історія, реалії, виклики, перспективи (2023)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|