|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18443
|
Название: | Застосування особливостей сприйняття форми у рекламі при підготовці фахівців з дизайну |
Авторы: | Орлова, Н.С. |
Ключевые слова: | рекламний дизайн реклама споживач маркетинг нейромаркетинг психологія форми психологія форми в рекламі |
Issue Date: | 2021 |
Краткий осмотр (реферат): | Рекламний дизайн є синтетичною та специфічною діяльністю, де більшою мірою
задіяні маркетинг, соціологія, психологія реклами і культурологія. Тому все більш
актуальною в навчальному процесі стає інтеграція графічного дизайну, реклами та
маркетингу, а дизайн реклами варто розглядати як процес проектування різноманітної
рекламної продукції. Дизайн-освіта, спрямована на формування у студентів професійних
якостей, творчих здібностей, інтересів, тощо, повинна враховувати, що при розробці
сучасних рекламних технологій широко використовуються саме психологічні знання.
Дослідженнями в галузі психології реклами займалися закордонні вчені, які
залишили значний слід у світовій психологічній науці, – В. Блюменфельд
(W. Blumenfeld), Дж. Б. Вотсон (J. B. Watson), К. В. Гартунген (С. V. Hartungen),
К. Марбе (К. Marbe), В. Меде (W. Moede), Г. Мюнстерберг (Н. Munsterberg), У. Д. Скотт
(W. D. Scott), Е. Штерн (Е. Stern), К. В. Шульте (K. W. SchuIte) та ін. Вони зробили
відкриття, які не втратили свого значення і в даний час. |
Описание: | Орлова Н. С. Застосування особливостей сприйняття форми у рекламі
при підготовці фахівців з дизайну // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 273-276. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18443 |
Appears in Collections: | 22
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|