DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18443

Назва: Застосування особливостей сприйняття форми у рекламі при підготовці фахівців з дизайну
Автори: Орлова, Н.С.
Ключові слова: рекламний дизайн
реклама
споживач
маркетинг
нейромаркетинг
психологія форми
психологія форми в рекламі
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Рекламний дизайн є синтетичною та специфічною діяльністю, де більшою мірою задіяні маркетинг, соціологія, психологія реклами і культурологія. Тому все більш актуальною в навчальному процесі стає інтеграція графічного дизайну, реклами та маркетингу, а дизайн реклами варто розглядати як процес проектування різноманітної рекламної продукції. Дизайн-освіта, спрямована на формування у студентів професійних якостей, творчих здібностей, інтересів, тощо, повинна враховувати, що при розробці сучасних рекламних технологій широко використовуються саме психологічні знання. Дослідженнями в галузі психології реклами займалися закордонні вчені, які залишили значний слід у світовій психологічній науці, – В. Блюменфельд (W. Blumenfeld), Дж. Б. Вотсон (J. B. Watson), К. В. Гартунген (С. V. Hartungen), К. Марбе (К. Marbe), В. Меде (W. Moede), Г. Мюнстерберг (Н. Munsterberg), У. Д. Скотт (W. D. Scott), Е. Штерн (Е. Stern), К. В. Шульте (K. W. SchuIte) та ін. Вони зробили відкриття, які не втратили свого значення і в даний час.
Опис: Орлова Н. С. Застосування особливостей сприйняття форми у рекламі при підготовці фахівців з дизайну // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 273-276.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18443
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
103.pdf196,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок