DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23135

Назва: Стратегія міжнародного маркетингу в освіті та консалтинг винахідницької діяльності ЗВО
Автори: Школяр, С.П.
Шпильовий, В.Д.
Ключові слова: стратегія
міжнародний маркетинг
освіта
маркетинг
винахідницька діяльність
ЗВО
консалтинг
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Науковці міжнародний маркетинг в освіті визначають основні стадії інтернаціоналізації: місцева, початкова, розвитку, росту, багатонаціональна. При цьому міжнародна маркетингова діяльність ґрунтується на використанні таких форм міжнародного маркетингу: імпортний, експортний зовнішньоекономічний, транснаціональний, мультирегіональний глобальний. Зазначимо, що стратегія міжнародного маркетингу в освіті повинна враховувати спільні та відмінні риси внутрішнього та міжнародного маркетингу, а також еволюцію міжнародного маркетингу, що проходить три основні стадії: внутрішній експортний міжнародний стадії маркетингу. Сама специфіка міжнародного маркетингу полягає у його відмінностях від внутрішнього маркетингу: внутрішній маркетинг передбачає маркетингову діяльність, націлену на внутрішній (основний для освітньої організації) ринок, тоді як міжнародний маркетинг являє собою маркетингову діяльність закладу освіти за межами національних кордонів.
Опис: Школяр С. П., Шпильовий В. Д. Стратегія міжнародного маркетингу в освіті та консалтинг винахідницької діяльності ЗВО. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доповідей ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 22–23 лютого 2024 року). Полтава : ФКУЕП ПДАУ, 2024. С. 142–146.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23135
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Стратегія міжнародного маркетингу.pdf270,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок