DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
29 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19713
|
Назва: | Елементи маркетингової комунікаційної політики у впровадженні інновацій |
Автори: | Литовко, Д.М. |
Ключові слова: | маркетинг маркетингова політика комунікації формування комунікаційних інновацій підприємство маркетингова комунікаційна політика |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Розглядаючи маркетингові комунікації, формування на їх основі
політики у впровадженні інновацій, в рамках системного підходу
необхідно зазначити, що самі такі комунікації є частиною (підсистемою) більш складної системи відповідно із своїми елементами та зв’язками.
При цьому слід зазначити, що маркетинг розглядається як філософія і
інструментарій підприємницької діяльності, і є результатом теорії і
практики різних наукових шкіл.
Дослідниками зазначається, що сучасний маркетинг є складним
соціально-економічним явищем та розглядається як сукупність чотирьох
основних факторів діяльності, постійно мінливих параметрів поведінки в
умовах ринку; маркетинг як філософія взаємодії і координації
підприємницької діяльності; маркетинг як концепція управління;
маркетинг як засіб забезпечення переваг у конкурентному середовищі;
маркетинг як метод пошуку рішень. Головним призначенням
маркетингу, його основною метою є формування й постійний розвиток
процесу обміну, забезпечення комунікації, щоб зробити цей обмін
взаємовигідним для партнерів, що беруть у ньому участь. |
Опис: | Литовко Д. М. Елементи маркетингової комунікаційної політики у впровадженні інновацій // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXIX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ), присвяченої розробкам моделей підготовки майбутнього вчителя до педагогічної діяльності в Новій українській школі (м. Полтава, 26-27 травня 2022 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : Астрая, 2022. С. 147-149. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19713 |
Розташовується у зібраннях: | 29 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|