DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
29 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19713

Назва: Елементи маркетингової комунікаційної політики у впровадженні інновацій
Автори: Литовко, Д.М.
Ключові слова: маркетинг
маркетингова політика
комунікації
формування комунікаційних інновацій
підприємство
маркетингова комунікаційна політика
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Розглядаючи маркетингові комунікації, формування на їх основі політики у впровадженні інновацій, в рамках системного підходу необхідно зазначити, що самі такі комунікації є частиною (підсистемою) більш складної системи відповідно із своїми елементами та зв’язками. При цьому слід зазначити, що маркетинг розглядається як філософія і інструментарій підприємницької діяльності, і є результатом теорії і практики різних наукових шкіл. Дослідниками зазначається, що сучасний маркетинг є складним соціально-економічним явищем та розглядається як сукупність чотирьох основних факторів діяльності, постійно мінливих параметрів поведінки в умовах ринку; маркетинг як філософія взаємодії і координації підприємницької діяльності; маркетинг як концепція управління; маркетинг як засіб забезпечення переваг у конкурентному середовищі; маркетинг як метод пошуку рішень. Головним призначенням маркетингу, його основною метою є формування й постійний розвиток процесу обміну, забезпечення комунікації, щоб зробити цей обмін взаємовигідним для партнерів, що беруть у ньому участь.
Опис: Литовко Д. М. Елементи маркетингової комунікаційної політики у впровадженні інновацій // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXIX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ), присвяченої розробкам моделей підготовки майбутнього вчителя до педагогічної діяльності в Новій українській школі (м. Полтава, 26-27 травня 2022 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : Астрая, 2022. С. 147-149.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19713
Розташовується у зібраннях:29 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
56.pdf342,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок