DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2006(15) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2156

Назва: Маркетинг в освіті і державно-громадське управління
Автори: Цебрій, І.В.
Ключові слова: маркетинг
освіта
менеджмент
імідж
Дата публікації: 2006
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Проблема маркетингу постала перед суспільством набагато раніше, ніж виник сам термін. Вивченню основ маркетингу у вищих навчальних закладах присвячена велика кількість праць науковців різних галузей освіти. Процесу взаємодії освітнього продукту з цільовою групою присвячені праці Р.Л. Тангалишева [6] і С.М. Піщуліна [4]. Висвітлення питань головних функцій маркетингу та їх практичного застосування має місце в колективних дослідженнях науковців. Роль стратегічного управління в сучасних ринкових відносинах лежить в основі статей В.С. Юхимова [8]. Соціоетичній концепції маркетингу присвячені дослідження Л.І. Даниленко [1] та Г. Єльнікової [3]. Однак проблеми маркетингу в освіті і державно-громадське управління є новими процесами у формуванні ринкових відносин у нашій країні і потребують подальшого вивчення. Форми і методи управління ринком з метою здійснення обміну еволюціонують з розвитком суспільства, тому і маркетингологія як наука не залишається статичним.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2156
Розташовується у зібраннях:2006(15)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Cebriy.pdf168,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок