DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра політекономії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
4 Всеукр. наук.-практ. конф. Соціально-економічні трансформації в епоху глобалізації >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3068

Назва: Паразитичний і засідковий маркетинг: спроба аналізу
Автори: Степаненко, С.В.
Третьякова, І.С.
Ключові слова: маркетинг
паразитичний маркетинг
засідковий маркетинг
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Кожен товар або послуга, з якими ми стикаємося у повсякденному житті, – це продукт довгого ланцюга великих і малих інновацій, що є результатами інтелектуальної діяльності людини. Цілком правомірно, що економічні суб’єкти, котрі створили чи у законний спосіб придбали певний об’єкт інтелектуальної власності (ОІВ), мають виключні права на його використання у своїй господарській діяльності. Монопольне становище, що виникає за таких умов, є санкціонованим суспільством і державою, насамперед через юридичні норми, що встановлюють спеціальний режим використання об’єктів інтелектуальної власності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3068
Розташовується у зібраннях:4 Всеукр. наук.-практ. конф. Соціально-економічні трансформації в епоху глобалізації

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Stepanenko.pdf238,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок