DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології, філософії та музеєзнавства >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні соціокультурні процеси: компетентісно-аксіологічний аспект (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20746
|
Назва: | Керівник закладу культури як суб'єкт маркетингової діяльності |
Автори: | Грінько, І. |
Ключові слова: | керівник закладу культури маркетинг маркетингова діяльність |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Навіть якщо у закладі культури створено та успішно функціонує
маркетингова служба, керівнику все одно доводиться особисто розробляти та
впроваджувати маркетингові технології, приймати та проводити в життя
рішення маркетингового характеру. У центрі внутрішньоорганізаційних
маркетингових заходів, а за правильної постановки справи – маркетингових
планів та програм, стоїть керівник організації : директор кінотеатру, культурнорозважального центру, краєзнавчого чи художнього музею.
З повною визначеністю можна стверджувати : в маркетингу успішним
може бути не будь-який і кожен адміністратор, але людина високоосвічена,
інноваційно мисляча, досить просунута і в менеджменті, і в маркетингу |
Опис: | Грінько І. Керівник закладу культури як суб'єкт маркетингової діяльності // Сучасні соціокультурні процеси: компетентісно-аксіологічний аспект : Збірник матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (10–11 листопада 2022 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 41-44. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20746 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні соціокультурні процеси: компетентісно-аксіологічний аспект (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|