DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Автори Кононец, Н.В.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 20 із 51
 далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2009Аспекти педагогічної майстерності викладача: розробка електронних підручниківКононец, Н.В.
2012Використання веб-квестів при вивченні природничих дисциплін як засіб дидактичної інтеграціїКононец, Н.В.; Федченко, С.В.
2022Військово-патріотичне дидактично-виховувальне середовище української школи в умовах воєнного стануБородай, Е.М.; Кононец, Н.В.
2020Гендерний підхід у педагогіціІльченко, О.Ю.; Кононец, Н.В.
2024Дидактичний практикум використання методів прогнозування під час вивчення дисципліни «Прогнозування соціально-економічних процесів» як форма ресурсно-орієнтованого навчанняКононец, Н.В.; Кононенко, О.А.; Яковенко, Т.І.
2022Дистанційний курс «тайм-менеджмент у професійній діяльності викладача вищої школи» як цифровий засіб ресурсно-орієнтованого навчання магістрантівКононец, Н.В.
2021Етапи науково-педагогічної навчальної практики магістрантів освітньої програми «Педагогіка вищої школи»Кононец, Н.В.
2021Етапи створення цифрових наративів для дистанційного навчанняКононец, Н.В.
2011Ефективність індивідуалізації навчання студентів з використанням електоронних підручниківКононец, Н.В.
2010Ефективність індивідуалізації навчання студентів з використанням електронних підручниківКононец, Н.В.
2021Інноваційні форми семінарських занять у процесі професійного зростання магістрантів освітньої програми «Педагогіка вищої школи»Кононец, Н.В.; Нестуля, С.І.
2024Інформаційно-консультаційні технології в управлінні закладом освіти: освітній консалтингКононец, Н.В.
2013Інформаційно-освітнє середовище як дидактична основа для ресурсно-орієнтованого навчання студентів у аграрному коледжіКононец, Н.В.
2019Компаративна педагогіка вищої школиІльченко, О.Ю.; Кононец, Н.В.
2019Компетентнісний підхід у професійній підготовціГриньова, М.В.; Кононец, Н.В.
2024Концептуальна модель формування готовності майбутніх освітніх менеджерів до організаційно-управлінської діяльності в умовах цифровізаціїКононец, Н.В.; Бояринова, І.О.; Іщенко, І.С.
2018Концепція ресурсно-орієнтованого навчання у вищій школіКононец, Н.В.
2022Методологія та організація наукових дослідженьІльченко, О.Ю.; Мокляк, В.М.; Кононец, Н.В.
2021Моделі підготовки майбутнього вчителя до Нової української школи: теорія і практикаБабенко, І.В.; Барбінов, В.В.; Барбінова, А.В.; Большая, О.В.; Величко, Р.М.; Гриженко, В.В.; Гриньова, М.В.; Гриньова, В.С.; Гриньов, С.Я.; Губарь, О.Г.; Гурська, О.В.; Дяченко-Богун, М.М.; Жамардій, В.О.; Жданова-Неділько, О.Г.; Кононец, Н.В.; Люлька, Г.А.; Масовець, Д.Б.; Новописьменний, С.А.; Пивовар, Н.М.; Сагайдак, В.Р.; Сас, Н.М.; Ткаченко, А.В.; Харченко, О.В.; Чернецька, В.В.
2024Напрями забезпечення якості підготовки майбутніх менеджерів у контексті стейкґолдерського підходу: педагогіка партнерстваКононец, Н.В.
Відображення результатів від 1 до 20 із 51
 далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок