DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(22) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13120
|
Назва: | Концепція ресурсно-орієнтованого навчання у вищій школі |
Автори: | Кононец, Н.В. |
Ключові слова: | ресурсно-орієнтоване навчання концепція вища школа мета завдання принципи |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі аналізу теоретичної літератури та власного практичного досвіду схарактеризовано концепцію ресурсно-орієнтованого навчання у вищій школі. Авторська концепція відображає поняття, мету, суть, завдання, принципи, перспективні завдання та основні напрями розвитку ресурсно-орієнтованого навчання студентів у закладах вищої освіти. Концепція включає три взаємопов’язані концепти, які сприяють реалізації провідної ідеї дослідження: методологічний, теоретичний та технологічний. |
Опис: | Кононец Н. В. Концепція ресурсно-орієнтованого навчання у вищій школі / Н. В. Кононец // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 22 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 104-108. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13120 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(22)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|