DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(22) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13120

Назва: Концепція ресурсно-орієнтованого навчання у вищій школі
Автори: Кононец, Н.В.
Ключові слова: ресурсно-орієнтоване навчання
концепція
вища школа
мета
завдання
принципи
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу теоретичної літератури та власного практичного досвіду схарактеризовано концепцію ресурсно-орієнтованого навчання у вищій школі. Авторська концепція відображає поняття, мету, суть, завдання, принципи, перспективні завдання та основні напрями розвитку ресурсно-орієнтованого навчання студентів у закладах вищої освіти. Концепція включає три взаємопов’язані концепти, які сприяють реалізації провідної ідеї дослідження: методологічний, теоретичний та технологічний.
Опис: Кононец Н. В. Концепція ресурсно-орієнтованого навчання у вищій школі / Н. В. Кононец // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 22 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 104-108.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13120
Розташовується у зібраннях:2018(22)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
KONONETS.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок