DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2713
|
Назва: | Ефективність індивідуалізації навчання студентів з використанням електронних підручників |
Автори: | Кононец, Н.В. |
Ключові слова: | електронний підручник індивідуалізація навчання |
Дата публікації: | 2010 |
Короткий огляд (реферат): | У останні роки посилився інтерес до теорії оптимізації освітніх процесів у зв'язку із широким застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні, актуальне завдання для педагогів, методистів, викладачів аграрних
дисциплін на сьогоднішній день – правильно сплановане й організоване викладання та індивідуалізація навчання студентів. На допомогу у вирішенні цих проблем проходить електронний підручник – універсальний інтерактивний гіпермедійний методичний та дидактичний підручник, який містить широке
коло питань з тем однієї дисципліни (або різних навчальних дисциплін), викладених у компактній формі гіпертекстового середовища та призначений для використання у навчальному процесі аграрних коледжів, що стає новим об'єктом дослідження як у комп'ютерній, так і у педагогічній сфері. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2713 |
Розташовується у зібраннях: | Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|