DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2713

Назва: Ефективність індивідуалізації навчання студентів з використанням електронних підручників
Автори: Кононец, Н.В.
Ключові слова: електронний підручник
індивідуалізація навчання
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): У останні роки посилився інтерес до теорії оптимізації освітніх процесів у зв'язку із широким застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні, актуальне завдання для педагогів, методистів, викладачів аграрних дисциплін на сьогоднішній день – правильно сплановане й організоване викладання та індивідуалізація навчання студентів. На допомогу у вирішенні цих проблем проходить електронний підручник – універсальний інтерактивний гіпермедійний методичний та дидактичний підручник, який містить широке коло питань з тем однієї дисципліни (або різних навчальних дисциплін), викладених у компактній формі гіпертекстового середовища та призначений для використання у навчальному процесі аграрних коледжів, що стає новим об'єктом дослідження як у комп'ютерній, так і у педагогічній сфері.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2713
Розташовується у зібраннях:Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kononec.pdf174,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок