DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2024(34) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26649
|
Название: | Концептуальна модель формування готовності майбутніх освітніх менеджерів до організаційно-управлінської діяльності в умовах цифровізації |
Авторы: | Кононец, Н.В. Бояринова, І.О. Іщенко, І.С. |
Ключевые слова: | освітній менеджмент проєктний підхід процесний підхід ресурсно-орієнтований підхід стейкґолдерський підхід модель готовність організаційно-управлінська діяльність майбутній освітній менеджер цифровізація |
Issue Date: | 2024 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті презентовано розроблену концептуальну модель формування готовності майбутніх освітніх менеджерів до організаційно-управлінської діяльності в умовах цифровізації, структуру якої складають концептуально-цільовий, змістово-реалізаційний та діагностико-результативний блоки. З’ясовано, що ця модель сприяє реалізації не лише освітній програмі підготовки магістрантів освітньої програми Менеджмент (Управління навчальним закладом), але й системній організації освітнього процесу в університеті в умовах цифрових трансформацій соціуму й освіти. |
Описание: | Кононец Н., Бояринова І., Іщенко І. Концептуальна модель формування готовності майбутніх освітніх менеджерів до організаційно-управлінської діяльності в умовах цифровізації. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 34. С. 111-119. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26649 |
Appears in Collections: | 2024(34)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|