DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2024(34) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26649
|
Назва: | Концептуальна модель формування готовності майбутніх освітніх менеджерів до організаційно-управлінської діяльності в умовах цифровізації |
Автори: | Кононец, Н.В. Бояринова, І.О. Іщенко, І.С. |
Ключові слова: | освітній менеджмент проєктний підхід процесний підхід ресурсно-орієнтований підхід стейкґолдерський підхід модель готовність організаційно-управлінська діяльність майбутній освітній менеджер цифровізація |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У статті презентовано розроблену концептуальну модель формування готовності майбутніх освітніх менеджерів до організаційно-управлінської діяльності в умовах цифровізації, структуру якої складають концептуально-цільовий, змістово-реалізаційний та діагностико-результативний блоки. З’ясовано, що ця модель сприяє реалізації не лише освітній програмі підготовки магістрантів освітньої програми Менеджмент (Управління навчальним закладом), але й системній організації освітнього процесу в університеті в умовах цифрових трансформацій соціуму й освіти. |
Опис: | Кононец Н., Бояринова І., Іщенко І. Концептуальна модель формування готовності майбутніх освітніх менеджерів до організаційно-управлінської діяльності в умовах цифровізації. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 34. С. 111-119. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26649 |
Розташовується у зібраннях: | 2024(34)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|