DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2024(34) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26649

Название: Концептуальна модель формування готовності майбутніх освітніх менеджерів до організаційно-управлінської діяльності в умовах цифровізації
Авторы: Кононец, Н.В.
Бояринова, І.О.
Іщенко, І.С.
Ключевые слова: освітній менеджмент
проєктний підхід
процесний підхід
ресурсно-орієнтований підхід
стейкґолдерський підхід
модель
готовність
організаційно-управлінська діяльність
майбутній освітній менеджер
цифровізація
Issue Date: 2024
Краткий осмотр (реферат): У статті презентовано розроблену концептуальну модель формування готовності майбутніх освітніх менеджерів до організаційно-управлінської діяльності в умовах цифровізації, структуру якої складають концептуально-цільовий, змістово-реалізаційний та діагностико-результативний блоки. З’ясовано, що ця модель сприяє реалізації не лише освітній програмі підготовки магістрантів освітньої програми Менеджмент (Управління навчальним закладом), але й системній організації освітнього процесу в університеті в умовах цифрових трансформацій соціуму й освіти.
Описание: Кононец Н., Бояринова І., Іщенко І. Концептуальна модель формування готовності майбутніх освітніх менеджерів до організаційно-управлінської діяльності в умовах цифровізації. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 34. С. 111-119.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26649
Appears in Collections:2024(34)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
KONONETS.pdf353,29 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback