DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2024(33) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25260

Назва: Дидактичний практикум використання методів прогнозування під час вивчення дисципліни «Прогнозування соціально-економічних процесів» як форма ресурсно-орієнтованого навчання
Автори: Кононец, Н.В.
Кононенко, О.А.
Яковенко, Т.І.
Ключові слова: ресурсно-орієнтоване навчання
вища школа
майбутні фахівці-економісти
дидактичний практикум
методи прогнозування
прогнозування соціально-економічних процесів
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У статті автори презентують розроблену дидактичну модель практикуму використання методів прогнозування під час вивчення дисципліни «Прогнозування соціально-економічних процесів», яка складається з трьох блоків: теоретико-аналітичного, діяльнісно-практичного, узагальнююче-результативного. Теоретико-аналітичний блок уміщує теоретичний матеріал дисципліни «Прогнозування соціально-економічних процесів», який подано у зручному цифровізованому форматі у середовищі дистанційного курсу. До змісту цього блоку включено програму, загальні методичні рекомендації та маршрутну карту проходження практикуму в комп'ютерних кабінетах. Діяльнісно-практичний блок передбачає логічне поєднання різних методів прогнозування, що полягає в їхньому комбінуванні та використанні відповідно до конкретної задачі прогнозування та характеристик даних. Акцентуємо увагу на основних шляхах, які можна використовувати для поєднання методів. При вивченні дисципліни «Прогнозування соціально-економічних процесів» основний акцент здійснюється на практичні заняття: підбір завдань, у межах яких студенти здійснюють: аналіз даних, побудову моделей, вибір оптимальних методів, обґрунтування. Узагальнююче-результативний блок передбачає написання звіту з кожної практичної роботи та захист результатів. Студенти мають дійти висновку, що поєднання різних методів прогнозування дозволяє отримати більш точні та надійні прогнози, оскільки вони враховують різні аспекти даних та системи, що допомагає уникнути однобокості та забезпечити комплексний аналіз ситуації.
Опис: Кононец Н. В, Кононенко Ж. А., Яковенко Т. І. Дидактичний практикум використання методів прогнозування під час вивчення дисципліни «Прогнозування соціально-економічних процесів» як форма ресурсно-орієнтованого навчання. Витоки педагогічної майстерності : журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 33. С. 135-142.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25260
Розташовується у зібраннях:2024(33)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
KONONETS.pdf657,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок