DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17959
|
Назва: | Етапи науково-педагогічної навчальної практики магістрантів освітньої програми «Педагогіка вищої школи» |
Автори: | Кононец, Н.В. |
Ключові слова: | магістри освітня програма "Педагогіка вищої школи" методи навчання лекція практичне заняття рефлексія |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Науково-педагогічна навчальна практика у системі підготовки магістрів
з освітніх, педагогічних наук (галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності
011 Освітні, педагогічні науки, освітня програма «Педагогіка вищої школи»)
займає важливе місце у структурно-логічній схемі освітнього процесу. Ця
практика організовується і проводиться у такі етапи: підготовчомотиваційний, змістово-діяльнісний та рефлексивно-коригувальний (рис. 1). Реалізація зазначених етапів передбачає відповідне дидактичне
забезпечення (використання дидактично доцільних форм, методів і засобів
навчання).
Метою підготовчо-мотиваційного етапу науково-педагогічної
навчальної практики є психолого-педагогічна підготовка студентів до її
проходження в реальних умовах освітнього процесу обраного закладу освіти
(вищої, фахової передвищої, професійної (професійно-технічної) освіти тощо),
усвідомлення ними її значущості, формування позитивної мотивації,
стимулювання професійно-педагогічного інтересу. Реалізація зазначеного
етапу передбачає створення вже в аудиторних умовах на окремих етапах
вивчення того чи іншого курсу освітньої програми «Педагогіка вищої школи»
ситуацій, що можуть виникнути в реальній професійній діяльності під час
проходження практики. |
Опис: | Кононец Н. В. тапи науково-педагогічної навчальної практики магістрантів освітньої програми «Педагогіка вищої школи» // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 57-61. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17959 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|