DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8295
|
Назва: | Ефективність індивідуалізації навчання студентів з використанням електоронних підручників |
Автори: | Кононец, Н.В. |
Ключові слова: | індивідуалізація навчання електоронний підручник методика оцінки ефективності індивідуалізації навчання студенти аграрного коледжу моніторинг навчальної діяльності студентів |
Дата публікації: | 2011 |
Короткий огляд (реферат): | У останні роки посилився інтерес до теорії оптимізації освітніх процесів у зв'язку із широким застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні, актуальне завдання для педагогів, методистів, викладачів на сьогоднішній день – правильно сплановане й організоване викладання та індивідуалізація навчання студентів. На допомогу у вирішенні цих проблем проходить електронний підручник (ЕП). |
Опис: | Кононец Н. В. Ефективність індивідуалізації навчання студентів з використанням електоронних підручників / Н. В. Кононец // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 235-237. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8295 |
Розташовується у зібраннях: | 18 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|