DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17451

Назва: Етапи створення цифрових наративів для дистанційного навчання
Автори: Кононец, Н.
Ключові слова: дистанційна освіта
дистанційне навчання
цифрові наративи
освіта
наративно-цифровий підхід
методи навчання
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У нинішніх умовах організації дистанційного навчання, під час якого проводяться лекції, семінарські та практичні заняття за допомогою сучасних засобів відеозв’язку, актуальним є питання підвищення якості таких форм організації навчання студентів у вищій школі. Для вирішення цього завдання доречно реалізувати наративно-цифровий підхід, згідно якого, як переконливо доводить Дж. Охлер, передбачається організація процесу навчання за допомогою цифрових наративів (розповідей), що уможливлює забезпечити таку взаємодію викладача зі студентами, в ході якої раціонально-логічна та почуттєво-емоційна характеристики інформації передаються й засвоюються не лише через вербальний, але й інші інформаційні канали за допомогою цифрових технологій, що дає можливість розширити, збільшити, поновити ряд смислів та їх відтінків, що виникають у ході отримання нового знання й досвіду (Ohler, 2013).
Опис: Кононец Н. Етапи створення цифрових наративів для дистанційного навчання // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 280-281.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17451
Розташовується у зібраннях:21

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
108.pdf506,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок