DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17451
|
Назва: | Етапи створення цифрових наративів для дистанційного навчання |
Автори: | Кононец, Н. |
Ключові слова: | дистанційна освіта дистанційне навчання цифрові наративи освіта наративно-цифровий підхід методи навчання |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У нинішніх умовах організації дистанційного навчання, під час якого проводяться
лекції, семінарські та практичні заняття за допомогою сучасних засобів відеозв’язку,
актуальним є питання підвищення якості таких форм організації навчання студентів у
вищій школі. Для вирішення цього завдання доречно реалізувати наративно-цифровий
підхід, згідно якого, як переконливо доводить Дж. Охлер, передбачається організація
процесу навчання за допомогою цифрових наративів (розповідей), що уможливлює
забезпечити таку взаємодію викладача зі студентами, в ході якої раціонально-логічна та
почуттєво-емоційна характеристики інформації передаються й засвоюються не лише
через вербальний, але й інші інформаційні канали за допомогою цифрових технологій,
що дає можливість розширити, збільшити, поновити ряд смислів та їх відтінків, що
виникають у ході отримання нового знання й досвіду (Ohler, 2013). |
Опис: | Кононец Н. Етапи створення цифрових наративів для
дистанційного навчання // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 280-281. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17451 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|