|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Автори Лобода, Д.О.
Відображення результатів від 9 до 28 із 28
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2020 | Военно-стратегические и дипломатические истоки операции «Френтик» | Лобода, Д.О.; Лобода, Д.А. |
2023 | Досвід підвищення якості викладання науково-педагогічних працівників Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка | Фазан, В.В.; Лобода, Д.О.; Когут, І.В.; Луньова, Т.В. |
2023 | Досвід підвищення якості викладання науково-педагогічних працівників Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка | Фазан, В.В.; Лобода, Д.О.; Когут, І.В.; Луньова, Т.В. |
2017 | Дослідження стійкості елементів конструкцій з урахуванням умов їх закріплення для запобігання надзвичайним ситуаціям | Лобода, Д.О. |
2023 | Духовні, політичні та освітні практики в соціокультурному розвитку людства (компаративні нариси) | Блоха, Я.Є.; Вільховий, Ю.В.; Год, Н.В.; Горобець, І.В.; Гура, О.А.; Дерхо, В.; Древаль, Ю.Д.; Косуліна, А.О.; Лахно, О.П.; Лобода, Д.О.; Порох, Н.В.; Рибачук, В.О.; Романенко, В.В.; Рудь, М.О.; Тронько, Т.В.; Цебрій, І.В.; Яременко, Л.М. |
2020 | Едукаційні потенції упровадження дисциплін з історії європейської ідентичності та ментальності у вищій школі | Лобода, Д.О. |
2017 | Екологічні аспекти Куренівської трагедії в Києві | Кондель, В.М.; Лобода, Д.О.; Кусімо, А.Т. |
2020 | Згортання масової культури та майбутнє освіти: коронакризові реляції | Лобода, Д.О.; Loboda, D. |
2020 | Ідеал гуманістичного освіченого і морально досконалого правителя Ферарського мислителя XV століття Тіто Лівіо Фруловізі | Лобода, Д.О. |
2021 | Нові підходи до організації працеохоронної діяльності в Україні | Кондель, В.М.; Лобода, Д.О. |
2019 | Педагогічні ідеї Ренесансу крізь призму соціально-політичної доктрини українського гуманіста Станіслава Оріховського | Лобода, Д.О. |
2017 | Передумови, причини і наслідки Куренівської трагедії в Києві | Лобода, Д.О.; Кусімо, А.Т. |
2021 | Підсумки едукаційних ініціатив придворних ренесансних мислителів у конексті проблеми виховання «ідеального правителя» | Лобода, Д.О. |
2020 | Прегуманістичні витоки моделей ренесансного "ідеального правителя" в Європі XII-XIII століть | Лобода, Д.О. |
2023 | Рекомендації для закладів вищої освіти та наукових установ щодо внесення змін до інституційних політик з метою легалізації пріоритету вдосконалення викладання | Калашнікова, С.; Скиба, Н.; Шофолова, Н.; Цимбалюк, С.; Фазан, В.В.; Лобода, Д.О.; Когут, І.В.; Луньова, Т.В. |
2021 | Російський дестабілізаційний чинник у політичному розвитку країн Африки на сучасному етапі | Лобода, Д.О. |
2016 | Сучасна система вищої освіти в Китаї: шлях розвитку і реформи | Лобода, Д.О. |
2019 | Східнослов’янський еталон синкретизму ренесансної гуманістичної думки і християнської догматики в етико-педагогічній спадщині францішека скорини | Семеновська, Л.А.; Лобода, Д.О. |
2019 | «Український анклав» гуманістичного руху в період європейського Відродження XIV–XVI століть | Лобода, Д.О.; Год, Н.В. |
2020 | Ціннісно-педагогічні релеванти підготовки «ідеального правителя» доби європейського Ренесансу | Лобода, Д.О. |
Відображення результатів від 9 до 28 із 28
|