DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13951

Назва: Педагогічні ідеї Ренесансу крізь призму соціально-політичної доктрини українського гуманіста Станіслава Оріховського
Автори: Лобода, Д.О.
Ключові слова: Станіслав Оріховський
Ренесанс
гуманіст
Відродження
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Становлення громадянського суспільства і реформування всієї системи освіти в Україні сьогодні дозволяють переосмислити роль і місце особистості в історії, підходи до організації держави і влади, а також більшість пануючих педагогічних догм. З огляду на це винятково актуальним є набутий багатьма поколіннями наших попередників досвід педагогічної діяльності доко́менського періоду. В умовах якнайширшої гуманізації освіти в системі «Нової української школи» доцільним є звернення до ідей європейського Відродження – століть. Відродження – це культурно історична доба, коли був створений власний образ ідеального правителя, «батька Вітчизни», мудрої і морально досконалої людини з великої літери. Мислителі Відродження не збиралися залишати такий образ лише у мріях. Увага гуманістів до цієї проблематики багато в чому пояснювалася їхнім прагненням виправити та вдосконалити людину і суспільство. Шукаючи джерела успішного правління окремих керманичів у їхній ранній період життя, гуманісти поступово стали висувати інноваційну ідею плекання державця з пелюшок, бо «управляти вдається краще і вправніше, якщо людина вправляється в цьому з молодих років».
Опис: Лобода Д. Педагогічні ідеї Ренесансу крізь призму соціально-політичної доктрини українського гуманіста Станіслава Оріховського / Д. Лобода // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 92-94.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13951
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
39.pdf185,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок