DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра всесвітньої історії, релігієзнавства та методик їх викладання >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16931
|
Назва: | Ціннісно-педагогічні релеванти підготовки «ідеального правителя» доби європейського Ренесансу |
Автори: | Лобода, Д.О. |
Ключові слова: | європейський Ренесанс Ренесанс правитель ціннісно-педагогічні релеванти ідеальний правитель |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Пошуки ідеальної моделі правителя малодослі-джені в вітчизняній науці. Проте їх вивчення сприяє розумінню і переосмисленню існуючих підходів до оцінки вітчизняних владних персоналій, починаючи від чиновника найменшого масштабу й закінчуючи найви-щими посадами в державі.
Історичне коріння досліджуваній проблемі, як і за-галом культурному пласту гуманізму, можна відшукати в Античності. Першими відомими авторами як політико-громадянських ідеалів, так і конкретно ідеалів правителів були давньогрецькі філософи: Платон (428-348 рр. до н.е.) і Аристотель (384-322 рр. до н.е.). «Правителями держави повинні бути філософи» – стверджу-вав Платон, додаючи, що керманичі − це здібні, обдаровані й спеціально підготовлені (особливо виховані) особистості [10, с. 197]. |
Опис: | Лобода Д. О. Ціннісно-педагогічні релеванти підготовки «ідеального правителя» доби європейського Ренесансу. Ціннісно-орієнтований підхід в освіті і виклики євроінтеграції: матер. Міжнар. наук.-метод. конф. (Суми, 29-30 травня 2020 р.) / ред. колегія: В.М.Завгородня, А.М. Куліш, та ін. Суми: Сумський державний університет, 2020. С. 149-151. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16931 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|