DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра всесвітньої історії, релігієзнавства та методик їх викладання >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16932

Назва: Згортання масової культури та майбутнє освіти: коронакризові реляції
Автори: Лобода, Д.О.
Loboda, D.
Ключові слова: культура
масова культура
освіна
коронакриза
коронавірус
пандемія
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Освіта – фундаментальний базис розвитку людського суспільства. У різні часи вона відігравала різні ролі, від передачі первісного соціокультурного досвіду до містка між ретроспекцією минулого і стратегією майбутнього. Не фабрики чи фермерство, не видобуток корисних копалин чи торгівля, – сьогодні освіта може стати продукатором прискореного руху в Західну цивілізаційну модель, або ж залишатися тягарем для інноваційного поступу. У такому контексті забезпечення якості освіти набуває нових сенсів. В Україні знівечена нанівець попередня система маніфестувала тріумф кількості над якістю, назв над змістом, кон’юнктурності над об’єктивізмом. Вітчизняній освіті достатньо тримати ізоляційну оборону – час розпочати рух, провокує який, зокрема, криза поширення китайського вірусу.
Опис: Лобода Д. Згортання масової культури та майбутнє освіти: коронакризові реляції. Education in the post-coronavirus world: the place of information and innovative technologies. Katowice: Publishing House of Katowice School of Technology, 2020. P. 319-323.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16932
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Лобода Д. Згортання масової культури.pdf600,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок