DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра всесвітньої історії, релігієзнавства та методик їх викладання >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16932
|
Назва: | Згортання масової культури та майбутнє освіти: коронакризові реляції |
Автори: | Лобода, Д.О. Loboda, D. |
Ключові слова: | культура масова культура освіна коронакриза коронавірус пандемія |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Освіта – фундаментальний базис розвитку людського суспільства. У різні часи вона відігравала різні ролі, від передачі первісного соціокультурного досвіду до містка між ретроспекцією минулого і стратегією майбутнього. Не фабрики чи фермерство, не видобуток корисних копалин чи торгівля, – сьогодні освіта може стати продукатором прискореного руху в Західну цивілізаційну модель, або ж залишатися тягарем для інноваційного поступу.
У такому контексті забезпечення якості освіти набуває нових сенсів. В Україні знівечена нанівець попередня система маніфестувала тріумф кількості над якістю, назв над змістом, кон’юнктурності над об’єктивізмом. Вітчизняній освіті достатньо тримати ізоляційну оборону – час розпочати рух, провокує який, зокрема, криза поширення китайського вірусу. |
Опис: | Лобода Д. Згортання масової культури та майбутнє освіти: коронакризові реляції. Education in the post-coronavirus world: the place of information and innovative technologies. Katowice: Publishing House of Katowice School of Technology, 2020. P. 319-323. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16932 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|