DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра всесвітньої історії та методики викладання історії >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16932

Название: Згортання масової культури та майбутнє освіти: коронакризові реляції
Авторы: Лобода, Д.О.
Loboda, D.
Ключевые слова: культура
масова культура
освіна
коронакриза
коронавірус
пандемія
Issue Date: 2020
Краткий осмотр (реферат): Освіта – фундаментальний базис розвитку людського суспільства. У різні часи вона відігравала різні ролі, від передачі первісного соціокультурного досвіду до містка між ретроспекцією минулого і стратегією майбутнього. Не фабрики чи фермерство, не видобуток корисних копалин чи торгівля, – сьогодні освіта може стати продукатором прискореного руху в Західну цивілізаційну модель, або ж залишатися тягарем для інноваційного поступу. У такому контексті забезпечення якості освіти набуває нових сенсів. В Україні знівечена нанівець попередня система маніфестувала тріумф кількості над якістю, назв над змістом, кон’юнктурності над об’єктивізмом. Вітчизняній освіті достатньо тримати ізоляційну оборону – час розпочати рух, провокує який, зокрема, криза поширення китайського вірусу.
Описание: Лобода Д. Згортання масової культури та майбутнє освіти: коронакризові реляції. Education in the post-coronavirus world: the place of information and innovative technologies. Katowice: Publishing House of Katowice School of Technology, 2020. P. 319-323.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16932
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Лобода Д. Згортання масової культури.pdf600,06 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback