DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12560

Назва: Сучасна система вищої освіти в Китаї: шлях розвитку і реформи
Автори: Лобода, Д.О.
Ключові слова: вища освіта
вища освіта Китая
освіта в Китаї
вищі навчальні заклади КНР
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У 1982 р. кожен четвертий китаєць старше 15 років був неписьменним, на 100 тис. жителів припадало всього 6 779 осіб з повною середньою загальною або професійною освітою і 615 осіб з освітою вище середньої. У фокусі освітньої політики в 1980-і рр. були такі завдання, як ліквідація неписьменності серед дорослого населення, охоплення початковою освітою дітей відповідного віку, планомірне збільшення термінів обов’язкового навчання і розширення масштабів навчання в повній середній школі. В умовах дефіциту кваліфікованої робочої сили також необхідно було відновити функціонування вишів, закритих у роки «культурної революції». На тлі численних нагальних завдань, вирішення яких вимагало значної концентрації фінансових, матеріальних і кадрових зусиль, не може не викликати захоплення далекоглядність, яку продемонструвало китайське керівництво в 1980-і рр. ХХ ст.. у питанні відродження освіти у країні.
Опис: Лобода Д. О. Сучасна система вищої освіти в Китаї: шлях розвитку і реформи / Д. О. Лобода // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 85-89.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12560
Розташовується у зібраннях:16

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
24.pdf195,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок