DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12560
|
Назва: | Сучасна система вищої освіти в Китаї: шлях розвитку і реформи |
Автори: | Лобода, Д.О. |
Ключові слова: | вища освіта вища освіта Китая освіта в Китаї вищі навчальні заклади КНР |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | У 1982 р. кожен четвертий китаєць старше 15 років був неписьменним, на
100 тис. жителів припадало всього 6 779 осіб з повною середньою загальною
або професійною освітою і 615 осіб з освітою вище середньої. У фокусі освітньої
політики в 1980-і рр. були такі завдання, як ліквідація неписьменності серед
дорослого населення, охоплення початковою освітою дітей відповідного
віку, планомірне збільшення термінів обов’язкового навчання і розширення
масштабів навчання в повній середній школі. В умовах дефіциту кваліфікованої
робочої сили також необхідно було відновити функціонування вишів,
закритих у роки «культурної революції». На тлі численних нагальних завдань,
вирішення яких вимагало значної концентрації фінансових, матеріальних
і кадрових зусиль, не може не викликати захоплення далекоглядність, яку
продемонструвало китайське керівництво в 1980-і рр. ХХ ст.. у питанні
відродження освіти у країні. |
Опис: | Лобода Д. О. Сучасна система вищої освіти в Китаї: шлях розвитку і реформи / Д. О. Лобода // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 85-89. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12560 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|