DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми взаємодія

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 20 до 39 із 46
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Особливості міжособистісної взаємодії майбутніх фахівців технічного профілю з різним типом інтерактивної спрямованостіКукса, Ю.В.
2019Особливості професійної взаємодії психологаМишко, Н.М.; Седих, К.В.
2021Особливості спілкування у соціальних мережахШинкаренко, О.Г.
2015Особливості стратегічного управління взаємодією у навчанніТимошенко, М.В.
2018Особливості формування емоційного інтелекту майбутніх педагогів під впливом інтерактивних методів навчанняЯновська, Т.А.
2008Педагогика А.С. Макаренко – наука о взаимодействи поколенийФролов, А.А.
2013Педагогічні ідеї А.С. Макаренка в організації виховного процесу у сучасних загальноосвітніх школах-інтернатах УкраїниНаточій, А.М.
2023Порівняльне дослідження особливостей побудови міжособистісної взаємодії студентами технічного профілю різної статіКукса, Ю.В.
2011Принцип "паралельної педагогічної дії" в сучасній педагогіціСердюк, Т.В.
2015Про взаємодію та партнерські стосунки у педагогічній діяльностіКапуста, Ю.С.; Оніпко, В.В.
2019Психологічна стратифікація молодіжних неформальних об'єднаньЧайкіна, Н.О.
2020Психологічні механізми взаємодії учнівських груп з класними керівникамиСедих, К.В.; Хоменко, Є.Г.
2015Психологічні особливості діяльності класного керівника в умовах сучасного освітнього просторуХоменко, Є.Г.
2016Психологічні особливості розподілу сімейних ролей у подружніх парах із суттєвою різницею у віціЗозуль, Т.В.
2011Психолого-педагогічні чинники педагогічної дії в системі вчитель-учень, викладач-студентКоваль, П.М.
2021Синергетичний ефект психолого-педагогічної взаємодії систем «сім’я» і «школа»Седих, К.В.
2012Системна модерація як психологічна технологія гармонізації взаємодії сім'ї та освітньої інституціїСедих, К.В.
2015Соціально-ціннісні основи взаємодії школи і сім'ї в музичному навчанні та вихованні особистостіТерещенко, Т.А.
2017Специфіка соціалізації студентів-переселенців у навчальному колективіТкаченко, А.В.; Жданова-Неділько, О.Г.
2020Сучасний вимір навчальної взаємодії: теоретико-методологічні основиСеменовська, Л.А.
Відображення результатів від 20 до 39 із 46
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок