DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2011(8) Ч.2 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/353
|
Назва: | Психолого-педагогічні чинники педагогічної дії в системі вчитель-учень, викладач-студент |
Автори: | Коваль, П.М. |
Ключові слова: | взаємодія діалог монолог виховання вчитель-учень викладач-студент суб’єкт суб’єктні відносини педагогічна майстерність гармонійний розвиток |
Дата публікації: | 2011 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Автор статті розкриває основні складові
професійно-педагогічної взаємодії у відношеннях "вчитель-учень", "викладач-студент", визначає значущість такої взаємодії у формуванні гармонійно розвиненої особистості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/353 |
Розташовується у зібраннях: | 2011(8) Ч.2
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|