DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2011(8) Ч.2 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/353

Назва: Психолого-педагогічні чинники педагогічної дії в системі вчитель-учень, викладач-студент
Автори: Коваль, П.М.
Ключові слова: взаємодія
діалог
монолог
виховання
вчитель-учень
викладач-студент
суб’єкт
суб’єктні відносини
педагогічна майстерність
гармонійний розвиток
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Автор статті розкриває основні складові професійно-педагогічної взаємодії у відношеннях "вчитель-учень", "викладач-студент", визначає значущість такої взаємодії у формуванні гармонійно розвиненої особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/353
Розташовується у зібраннях:2011(8) Ч.2

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Koval[1].pdf374,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок