DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2015(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4531
|
Назва: | Психологічні особливості діяльності класного керівника в умовах сучасного освітнього простору |
Автори: | Хоменко, Є.Г. |
Ключові слова: | класний керівник виховний вплив взаємодія педагогічна взаємодія учнівський колектив діалогічна взаємодія імперативна взаємодія |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуті особливості діяльності класного керівника, описані основні функції і засоби. Також охарактеризована основна
форма взаємодії між класних/ керівником і учнями. Розглянуті особливості діалогічної і імперативної взаємодії, наголошено на
ефективності партнерської форми взаємодії. На основі теоретичного аналізу визначено функцію класного керівника по розвитку учнівського колективу, дано визначення учнівського колективу, описано основні
стадії його розвитку і особливості роботи класного керівника по сприянню розвитку колективу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4531 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|