DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2020(2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15598

Назва: Психологічні механізми взаємодії учнівських груп з класними керівниками
Автори: Седих, К.В.
Хоменко, Є.Г.
Ключові слова: взаємодія
педагогічна взаємодія
механізми взаємодії
факторний аналіз
моделі взаємодії
типи взаємодії
учнівські групи
класний керівник
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): В статті розкрито поняття психологічної взаємодії класних керівників з учнівськими групами. Типи та моделі взаємодії, визначені нами в класних колективах, є унікальним способом побудови системи діяльності і комунікацій в навчальному середовищі. Моделі та типи взаємодії ми розуміємо як такі, що, з одного боку, пов’язані з властивим учнівському колективу рівнем психологічного клімату, з іншого – детермінуються психологічними характеристиками самих учасників навчального процесу – вчителів та учнів. За допомогою факторного аналізу визначено 11 факторів, які описують механізми взаємодії. В результаті побудована унікальна модель взаємодії, яка описує її суть, має три компоненти, а саме – переважаючі моделі та типи взаємодії в освітньому середовищі; компонент механізмів реалізації взаємодії з боку вчителів; компонент механізмів реакції учнів на взаємодію з вчителем.
Опис: Седих К. В. Психологічні механізми взаємодії учнівських груп з класними керівниками / К. В. Седих, Є. Г. Хоменко // Психологія і особистість : наук. журнал / Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2020. – Вип. 2 (18). – С. 151-165.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15598
Розташовується у зібраннях:2020(2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Sedykh.pdf505,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок