DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2020(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15598
|
Назва: | Психологічні механізми взаємодії учнівських груп з класними керівниками |
Автори: | Седих, К.В. Хоменко, Є.Г. |
Ключові слова: | взаємодія педагогічна взаємодія механізми взаємодії факторний аналіз моделі взаємодії типи взаємодії учнівські групи класний керівник |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | В статті розкрито поняття психологічної взаємодії класних керівників з учнівськими групами. Типи та моделі взаємодії, визначені нами в класних колективах, є унікальним способом побудови системи діяльності і комунікацій в навчальному середовищі. Моделі та типи взаємодії ми розуміємо як такі, що, з одного боку, пов’язані з властивим учнівському колективу рівнем психологічного клімату, з іншого – детермінуються психологічними характеристиками самих учасників навчального процесу – вчителів та учнів. За допомогою факторного аналізу визначено 11 факторів, які описують механізми взаємодії. В результаті побудована унікальна модель взаємодії, яка описує її суть, має три компоненти, а саме – переважаючі моделі та типи взаємодії в освітньому середовищі; компонент механізмів реалізації взаємодії з боку вчителів; компонент механізмів реакції учнів на взаємодію з вчителем. |
Опис: | Седих К. В. Психологічні механізми взаємодії учнівських груп з класними керівниками / К. В. Седих, Є. Г. Хоменко // Психологія і особистість : наук. журнал / Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2020. – Вип. 2 (18). – С. 151-165. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15598 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|