DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(11) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4707

Назва: Соціально-ціннісні основи взаємодії школи і сім'ї в музичному навчанні та вихованні особистості
Автори: Терещенко, Т.А.
Ключові слова: творчі нахили
повсякденне спілкування
взаємодія
особистісні якості
шкільно-сімейне виховання
форми та методи роботи
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті зроблено спробу актуалізувати проблему взаємодії школи та сім'ї в музичному навчанні та вихованні учнів середніх загальноосвітніх закладів. Обгрунтовано важливість спільної навчально-виховної роботи школи та сім'ї з дітьми шкільного віку, виділено нагальні проблеми. Окреслено завдання та принципи роботи шкільного вчителя музичного мистецтва по налагодженню співпраці з батьками Значну увагу приділено міжособистісним стосункам, індивідуальному підходу. Розкриваються форми діяльності педагогічного колективу, роль сімейних традицій у розвитку музичних інтересів учнів, їх знань, умінь і навичок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4707
Розташовується у зібраннях:2015(11)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Tereschenko.pdf113,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок