DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2011(8) Ч.1 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/308

Назва: Принцип "паралельної педагогічної дії" в сучасній педагогіці
Автори: Сердюк, Т.В.
Ключові слова: паралельна педагогічна дія
взаємодія
інформаційний режим
комунікативний зв’язок
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто принципи системності, гармонійного розвитку особистості, загальнолюдські цінності, нерозривного поєднання педагогічної теорії і практики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/308
Розташовується у зібраннях:2011(8) Ч.1

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Serdyuk.pdf289,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок