DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2021(1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17509

Название: Синергетичний ефект психолого-педагогічної взаємодії систем «сім’я» і «школа»
Авторы: Седих, К.В.
Ключевые слова: взаємодія
система
сім’я
освітні інституції
конструкти
комунікації
наратив
Issue Date: 2021
Краткий осмотр (реферат): В статті розкрито особливості психології взаємодії сім’ї з освітніми соціальними інституціями. З позицій системного підходу як методологічної парадигми дослідження здійснено розгалужене теоретико-емпіричне вивчення взаємодії систем «сім’я» та «освітня соціальна інституція». Проведено системний аналіз феномену міжсистемної взаємодії між системами «сім’я» та «освітня інституція», виявлено ефекти-фактори першого та другого порядків у міжсистемній взаємодії. Визначено, що дитина / учень є одночасно компонентом двох систем – «сім’я» і «школа», взаємозумовлена поведінка кожної з яких створює циркулярну каузальність та коеволюцію комунікативних, інтерактивних та наративних зразків спілкування. Виявлені дві моделі взаємодії між школою та учнем – ієрархічна і підтримуюча. Подано їхній змістовий опис.
Описание: Седих К. В. Синергетичний ефект психолого-педагогічної взаємодії систем «сім’я» і «школа». Психологія і особистість : наук. журнал . Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Київ ; Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2021. Вип. 1 (19). С. 32-44.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17509
Appears in Collections:2021(1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Sedykh.pdf334,76 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback