DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2021(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17509
|
Назва: | Синергетичний ефект психолого-педагогічної взаємодії систем «сім’я» і «школа» |
Автори: | Седих, К.В. |
Ключові слова: | взаємодія система сім’я освітні інституції конструкти комунікації наратив |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | В статті розкрито особливості психології взаємодії сім’ї з освітніми соціальними інституціями. З позицій системного підходу як методологічної парадигми дослідження здійснено розгалужене теоретико-емпіричне вивчення взаємодії систем «сім’я» та «освітня соціальна інституція». Проведено системний аналіз феномену міжсистемної взаємодії між системами «сім’я» та «освітня інституція», виявлено ефекти-фактори першого та другого порядків у міжсистемній взаємодії. Визначено, що дитина / учень є одночасно компонентом двох систем – «сім’я» і «школа», взаємозумовлена поведінка кожної з яких створює циркулярну каузальність та коеволюцію комунікативних, інтерактивних та наративних зразків спілкування. Виявлені дві моделі взаємодії між школою та учнем – ієрархічна і підтримуюча. Подано їхній змістовий опис. |
Опис: | Седих К. В. Синергетичний ефект психолого-педагогічної взаємодії систем «сім’я» і «школа». Психологія і особистість : наук. журнал . Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Київ ; Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2021. Вип. 1 (19). С. 32-44. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17509 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|