DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2012(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1174
|
Назва: | Системна модерація як психологічна технологія гармонізації взаємодії сім'ї та освітньої інституції |
Автори: | Седих, К.В. |
Ключові слова: | взаємодія система сім'я освітні інституції системна модерація психотерапія фактори першого та другого порядків |
Дата публікації: | 2012 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті описано формування системної модерації як психологічної технології гармонізації взаємодії сім'ї та освітньої інституції для психологів закладів освіти. Фокус уваги модератора при роботі з «проблемними» дітьми переведено з площини індивідуально-особистісних особливостей дітей у площину комунікативних та інтерактивних процесів і системних явищ. Визначені критерії співпраці психолога-модератора з освітніми інституціями як системами. Цими критеріями є зовнішня перспектива, яку створює зовнішній спостерігач, рефлексія стосунків «учитель-учень; учитель-батьки; учитель-клас; учень-клас; батьки-клас», особистісні смисли, контекст; орієнтація на процес. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1174 |
Розташовується у зібраннях: | 2012(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|