|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми педагогічні умови
Відображення результатів від 7 до 26 із 61
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2018 | Дидактичні умови диференціації навчання | Гончарова, Є. |
2020 | Дидактичні умови застосування інтернет-технологій в освітньому середовищі закладів загальної середньої освіти | Бондаренко, Т.С. |
2021 | Діагностика готовності учнів до оцінювання естетичних та функціональних властивостей об’єктів проєктування, власних можливостей до подальшої професійної освіти та майбутнього працевлаштування | Рутковська, О.М.; Цина, А.Ю. |
2022 | До проблеми формування в учнів спеціальної школи знань про геопросторові відношення між компонентами природи на уроках географії | Дмитрієва, І.; Одинченко, Л. |
2020 | Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов підготовки майбутніх учителів природничих наук до організації безпечної життєдіяльності учнів старшої школи | Кропивка, О.Г. |
2008 | Ідеї А.С.Макаренка щодо організації навчального співробітництва у практиці сучасних вищих педагогічних навчальних закладів | Троцко, А.В. |
2020 | Інтеграція навчальної і професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в процесі фахової підготовки | Зайцева, Ю.В.; Тараненко, І.В.; Корносенко, О.К. |
2020 | Інтелектуальне середовище магістратури як контекст особистісно-професійного становлення майбутнього управлінця | Важеніна, І.Л.; Зуб, О.В. |
2017 | Концептуальні засади розробки комплексної програми розвитку професійної креативності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів | Донченко, О.С. |
2017 | Методика вдосконалення музичної підготовки майбутніх учителів хореографії | Сюефей, Хе |
2015 | Методична компетентність майбутнього вчителя-філолога: аспекти формування | Черчата, Л.М. |
2022 | Модель моніторингу якості вищої освіти в Україні | Осередчук, О.А. |
2015 | Модель підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до професійного самовдосконалення в умовах модернізації професійної освіти | Шаповалова, І.В. |
2022 | Модель реалізації підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання інтерактивних технологій у професійній діяльності | Гібалова, Н.В.; Олексієнко, Д. |
2021 | Модель реалізації підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання цифрових технологій у професійній діяльності | Гібалова, Н.В.; Парамонова, К. |
2022 | Модель формування морально-вольових якостей учнів засобами спортивних ігор | Зайцева, Ю.В.; Тараненко, І.В.; Шостак, Є. |
2018 | Обгрунтування педагогічних умов інтерактивного навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) | Танько, Н. |
2020 | Освітнє середовище як важлива умова формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти | Тур, О.М.; Яланська, С.П. |
2019 | Особливості моделі формування математичної компетентності майбутніх агроінженерів | Антонець, А.В.; Флегантов, Л.О.; Овсієнко, Ю.І.; Рижкова, Т.Ю. |
2012 | Педагогічне забезпечення формування здорового способу життя студентської молоді у Росії | Швець, Н. |
Відображення результатів від 7 до 26 із 61
|