DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми педагогічні умови

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 7 до 26 із 61
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Дидактичні умови диференціації навчанняГончарова, Є.
2020Дидактичні умови застосування інтернет-технологій в освітньому середовищі закладів загальної середньої освітиБондаренко, Т.С.
2021Діагностика готовності учнів до оцінювання естетичних та функціональних властивостей об’єктів проєктування, власних можливостей до подальшої професійної освіти та майбутнього працевлаштуванняРутковська, О.М.; Цина, А.Ю.
2022До проблеми формування в учнів спеціальної школи знань про геопросторові відношення між компонентами природи на уроках географіїДмитрієва, І.; Одинченко, Л.
2020Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов підготовки майбутніх учителів природничих наук до організації безпечної життєдіяльності учнів старшої школиКропивка, О.Г.
2008Ідеї А.С.Макаренка щодо організації навчального співробітництва у практиці сучасних вищих педагогічних навчальних закладівТроцко, А.В.
2020Інтеграція навчальної і професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в процесі фахової підготовкиЗайцева, Ю.В.; Тараненко, І.В.; Корносенко, О.К.
2020Інтелектуальне середовище магістратури як контекст особистісно-професійного становлення майбутнього управлінцяВаженіна, І.Л.; Зуб, О.В.
2017Концептуальні засади розробки комплексної програми розвитку професійної креативності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладівДонченко, О.С.
2017Методика вдосконалення музичної підготовки майбутніх учителів хореографіїСюефей, Хе
2015Методична компетентність майбутнього вчителя-філолога: аспекти формуванняЧерчата, Л.М.
2022Модель моніторингу якості вищої освіти в УкраїніОсередчук, О.А.
2015Модель підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до професійного самовдосконалення в умовах модернізації професійної освітиШаповалова, І.В.
2022Модель реалізації підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання інтерактивних технологій у професійній діяльностіГібалова, Н.В.; Олексієнко, Д.
2021Модель реалізації підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання цифрових технологій у професійній діяльностіГібалова, Н.В.; Парамонова, К.
2022Модель формування морально-вольових якостей учнів засобами спортивних ігорЗайцева, Ю.В.; Тараненко, І.В.; Шостак, Є.
2018Обгрунтування педагогічних умов інтерактивного навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)Танько, Н.
2020Освітнє середовище як важлива умова формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освітиТур, О.М.; Яланська, С.П.
2019Особливості моделі формування математичної компетентності майбутніх агроінженерівАнтонець, А.В.; Флегантов, Л.О.; Овсієнко, Ю.І.; Рижкова, Т.Ю.
2012Педагогічне забезпечення формування здорового способу життя студентської молоді у РосіїШвець, Н.
Відображення результатів від 7 до 26 із 61
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок