DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 5574 до 5593 із 22400
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Емоційні стани студентів закладів вищої освіти на лекційних заняттяхГрицук, О.В.
2013Емоційно-вольова культура - важлива умова професійного становлення майбутніх учителів початкових класівСкрипай, Т.М.
2022Емоційно-ціннісний компонент готовності майбутніх учителів до розвитку емоційного інтелекту молодших школярівФедій, О.А.; Мірошніченко, Т.В.; Мисливець, В.М.
2013Емоційно-ціннісний критерій вихованості лідерських якостей майбутніх учителів у системі студентського самоврядуванняКращенко, Ю.П.
2008Емоційно–почуттєва культура як складова професійної компетентності вчителяКурко, К.В.
2012Емоційно марковані квеситиви в англійській мові XII-XVII ст.Калитюк, Л.П.
2019Емпатія у педагогічній діяльностіЮдіна, Н.О.
2018Емпіричне дослідження емоційного ставлення студентів до навчальної діяльностіЖданюк, Л.О.
2023Емпіричне дослідження емпатійних здібностей майбутніх медиків у структурі їх професійної компетентностіВладимирова, В.І.; Моргун, Н.А.
2017Емпіричне дослідження індивідуально-особистісних показників сформованості професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школиСмолюк, А.
2018Емпіричне дослідження навчальної самоефективності слухачів «Університету третього віку»Гальцева, Т.О.
2023Емпіричне дослідження показників самоактуалізації студентів-психологівЛавріненко, В.А.
2017Емпіричне дослідження рефлексії та професійно-значущих властивостей особистості педагогаМирошник, О.Г.
2022Емпіричне дослідження спілкування старшокласників із різним стилем сімейного вихованняБутовцова, Д.Е.
2018Емпіричне дослідження стилю педагогічного спілкування як зовнішньої детермінанти соціальної справедливості особистості вчителяКлочек, Л.В.
2015Емпіричне дослідження толерантності студентів у факторній структурі особистісних характеристикМельничук, М.М.
2019Емпіричне дослідження Я-концепції та ролі значущої особи як опосередковуючих чинників впливу ціннісних орієнтацій на стиль життя особистостіМісенг, Д.В.
2010Емпіричний досвід А.С. Макаренка в стратегії управління дитячим закладом особливого типуКолос, Ю.З.; Пашко, Л.Ф.
2019Емпіричний досвід дизайн-освіти в УкраїніРуденченко, А.А.
2012Ендемічні фактори впливу фосфору та його сполук на оточуюче середовищеДжурка, Г.Ф.; Голінько, І.І.
Відображення результатів від 5574 до 5593 із 22400
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок