DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21419

Назва: Емоційно-ціннісний компонент готовності майбутніх учителів до розвитку емоційного інтелекту молодших школярів
Автори: Федій, О.А.
Мірошніченко, Т.В.
Мисливець, В.М.
Ключові слова: готовность до школи
майбутній вчитель
початкова школа
молодший школяр
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Ефективність роботи з розвитку емоційного інтелекту дітей молодшого шкільного віку значною мірою залежить не тільки від чітко продуманих і визначених змістового та діяльнісного компонентів освіти, а й від системи педагогічного впливу, емоційної компетентності самого вчителя, а також готовності майбутнього вчителя початкових класів до означеної діяльності. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку емоційного інтелекту молодших школярів розглядаємо як складне професійно-особистісне утворення, що має багатокомпонентну структуру (емоційно-ціннісний, когнітивний, особистісно-діяльнісний) та передбачає здатність вільно орієнтуватися в педагогічних новаціях, організовувати освітній процес на основі емоційно сприятливої взаємодії, спрямовувати педагогічний вплив на розвиток емоційної компетентності учнів початкової школи.
Опис: Федій О. А., Мірошніченко Т. В., Мисливець В. М. Емоційно-ціннісний компонент готовності майбутніх учителів до розвитку емоційного інтелекту молодших школярів // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 09-10 червня 2022 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 25-29.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21419
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
7.pdf179,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок