DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21419
|
Назва: | Емоційно-ціннісний компонент готовності майбутніх учителів до розвитку емоційного інтелекту молодших школярів |
Автори: | Федій, О.А. Мірошніченко, Т.В. Мисливець, В.М. |
Ключові слова: | готовность до школи майбутній вчитель початкова школа молодший школяр |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Ефективність роботи з розвитку емоційного інтелекту дітей молодшого
шкільного віку значною мірою залежить не тільки від чітко продуманих і
визначених змістового та діяльнісного компонентів освіти, а й від системи
педагогічного впливу, емоційної компетентності самого вчителя, а також
готовності майбутнього вчителя початкових класів до означеної діяльності. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку
емоційного інтелекту молодших школярів розглядаємо як складне
професійно-особистісне утворення, що має багатокомпонентну структуру
(емоційно-ціннісний, когнітивний, особистісно-діяльнісний) та передбачає
здатність вільно орієнтуватися в педагогічних новаціях, організовувати освітній
процес на основі емоційно сприятливої взаємодії, спрямовувати педагогічний
вплив на розвиток емоційної компетентності учнів початкової школи. |
Опис: | Федій О. А., Мірошніченко Т. В., Мисливець В. М. Емоційно-ціннісний компонент готовності майбутніх учителів до розвитку емоційного інтелекту молодших школярів // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 09-10 червня 2022 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 25-29. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21419 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|