DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20643

Назва: Емпіричне дослідження спілкування старшокласників із різним стилем сімейного виховання
Автори: Бутовцова, Д.Е.
Ключові слова: спілкування
старшокласник
сімейне виховання
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Проблема спілкування відноситься до числа найважливіших для юнацтва сфер життєдіяльності. Всі психологи єдині у визнанні значення спілкування для формування особистості в юнацькому віці. Цей період досить важливий для формування основних структурних компонентів майбутньої особистості. Тому вивчення проблем спілкування стає дуже актуальним. Її актуальність різко зростає на даному етапі розвитку суспільства, коли відбувається різка зміна соціальних відносин, характеру особистісних взаємодій, моральних норм, цінностей. Актуальність теми дослідження визначається також кризою інституту сім’ї, що породжує негативні тенденції у виховній сфері.
Опис: Бутовцова Д. Е. Емпіричне дослідження спілкування старшокласників із різним стилем сімейного виховання // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (28-29 квітня 2022 р., м. Полтава). Полтава, 2022. С. 40-44.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20643
Розташовується у зібраннях:Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
15.pdf772,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок