DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20643
|
Назва: | Емпіричне дослідження спілкування старшокласників із різним стилем сімейного виховання |
Автори: | Бутовцова, Д.Е. |
Ключові слова: | спілкування старшокласник сімейне виховання |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Проблема спілкування відноситься до числа
найважливіших для юнацтва сфер життєдіяльності. Всі психологи єдині у
визнанні значення спілкування для формування особистості в юнацькому віці.
Цей період досить важливий для формування основних структурних компонентів майбутньої особистості. Тому вивчення проблем спілкування стає
дуже актуальним. Її актуальність різко зростає на даному етапі розвитку
суспільства, коли відбувається різка зміна соціальних відносин, характеру
особистісних взаємодій, моральних норм, цінностей.
Актуальність теми дослідження визначається також кризою інституту
сім’ї, що породжує негативні тенденції у виховній сфері. |
Опис: | Бутовцова Д. Е. Емпіричне дослідження спілкування старшокласників із різним стилем сімейного виховання // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (28-29 квітня 2022 р., м. Полтава). Полтава, 2022. С. 40-44. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20643 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|