DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(68) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8498
|
Название: | Емпіричне дослідження індивідуально-особистісних показників сформованості професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи |
Авторы: | Смолюк, А. |
Ключевые слова: | професійний саморозвиток майбутні учителі початкової школи майбутній учитель рівень сформованості мотивація до саморозвитку індивідуально-особистісні показники |
Issue Date: | 2017 |
Издатель: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Краткий осмотр (реферат): | У статті наведені результати емпіричного дослідження індивідуально-особистісних показників сформованості професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи. Визначено сформованість професійно-педагогічної спрямованості і стійкість інтересу до педагогічної діяльності, що гарантує стабільність мотивації до подальшого освоєння педагогічної майстерності. Виявлено, що у майбутніх учителів початкової школи внутрішня мотивація переважає над зовнішньою позитивною мотивацією, що обумовлено орієнтацією студентів на оволодіння професією та особливостями освітнього середовища. |
Описание: | Смолюк А. Емпіричне дослідження індивідуально-особистісних показників сформованості професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи / А. Смолюк // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 68. – С. 85-92. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8498 |
Appears in Collections: | 2017(68)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|