DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(68) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8498
|
Назва: | Емпіричне дослідження індивідуально-особистісних показників сформованості професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи |
Автори: | Смолюк, А. |
Ключові слова: | професійний саморозвиток майбутні учителі початкової школи майбутній учитель рівень сформованості мотивація до саморозвитку індивідуально-особистісні показники |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті наведені результати емпіричного дослідження індивідуально-особистісних показників сформованості професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи. Визначено сформованість професійно-педагогічної спрямованості і стійкість інтересу до педагогічної діяльності, що гарантує стабільність мотивації до подальшого освоєння педагогічної майстерності. Виявлено, що у майбутніх учителів початкової школи внутрішня мотивація переважає над зовнішньою позитивною мотивацією, що обумовлено орієнтацією студентів на оволодіння професією та особливостями освітнього середовища. |
Опис: | Смолюк А. Емпіричне дослідження індивідуально-особистісних показників сформованості професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи / А. Смолюк // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 68. – С. 85-92. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8498 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(68)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|