DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(68) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8498

Название: Емпіричне дослідження індивідуально-особистісних показників сформованості професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи
Авторы: Смолюк, А.
Ключевые слова: професійний саморозвиток
майбутні учителі початкової школи
майбутній учитель
рівень сформованості
мотивація до саморозвитку
індивідуально-особистісні показники
Issue Date: 2017
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): У статті наведені результати емпіричного дослідження індивідуально-особистісних показників сформованості професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи. Визначено сформованість професійно-педагогічної спрямованості і стійкість інтересу до педагогічної діяльності, що гарантує стабільність мотивації до подальшого освоєння педагогічної майстерності. Виявлено, що у майбутніх учителів початкової школи внутрішня мотивація переважає над зовнішньою позитивною мотивацією, що обумовлено орієнтацією студентів на оволодіння професією та особливостями освітнього середовища.
Описание: Смолюк А. Емпіричне дослідження індивідуально-особистісних показників сформованості професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи / А. Смолюк // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 68. – С. 85-92.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8498
Appears in Collections:2017(68)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Smolyuk.pdf348,7 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback