DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2018(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9888
|
Назва: | Емпіричне дослідження емоційного ставлення студентів до навчальної діяльності |
Автори: | Жданюк, Л.О. |
Ключові слова: | студент навчальна діяльність емоції емоційне ставлення до навчальної діяльності академічна мотивація кольоровий тест ставлень особистість навчальна мотивація |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються результати емпіричного дослідження показників емоційного ставлення до навчання (ЕСН) у студентів залежно від рівня їх навчальної мотивації. Представлено гендерні
відмінності ЕСН у студентів з різними рівнями навчальної мотивації. Процес навчання у вищій школі відіграє провідну роль у професійній підготовці студентів,
становленні особистості майбутніх фахівців. Організація навчання у вищій школі орієнтована на «високу
результативність», де ставиться акцент на розвиток і формування інтелектуальних та вольових якостей студентів. Значна інтенсивність розумової діяльності, підвищені вимоги, які пред’являють зміст, форми і методи вищої освіти до
інтелектуальної діяльності студента, організації його діяльності, призводять до виникнення емоційної напруги особистості. |
Опис: | Жданюк Л. О. Емпіричне дослідження емоційного ставлення студентів до навчальної діяльності / Л. О. Жданюк // Психологія і особистість. – 2018. – № 1 (13). – С. 62-74. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9888 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|