DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2020(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15594
|
Назва: | Емоційні стани студентів закладів вищої освіти на лекційних заняттях |
Автори: | Грицук, О.В. |
Ключові слова: | емоційний стан самопочуття активність настрій лекція статистична значущість компетентність студенти заклад вищої освіти |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано особливості емоційних станів студентів на лекційних заняттях. Представлено актуальні психологічні дослідження емоційної сфери та психоемоційних станів здобувачів вищої освіти. Подано результати вивчення міри вираженості самопочуття, активності і настрою дівчат і хлопців на лекційних навчальних заняттях. Порівняно ступінь вираженості самопочуття, активності і настрою студентів залежно від курсу навчання. Описано і проаналізовано результати застосування t-критерію в дослідженні емоційних станів студентів. Визначено міру вираженості самопочуття, активності і настрою хлопців і дівчат на лекційних навчальних заняттях. Проаналізовано відмінності і порівняно вираженість складових психоемоційного стану студентів залежно від курсу навчання. Виявлено, що позитивне самопочуття і активність на лекціях статистично значущо більш виражені у хлопців, ніж у дівчат. Визначено, що у дівчат і хлопців міра вираженості настрою на лекційних заняттях статистично значущо не відрізняється. Описано, що найнижчі показники міри самопочуття на лекційних заняттях у студентів третього курсу, найвищі – першого курсу; найнижчі показники міри активності на лекційних заняттях у студентів другого курсу, найвищі – першого курсу; найвищі показники настрою на лекційних заняттях у студентів на четвертому курсі, найнижчі – на шостому курсі навчання. |
Опис: | Грицук О. В. Емоційні стани студентів закладів вищої освіти на лекційних заняттях / О. В. Грицук // Психологія і особистість : наук. журнал / Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2020. – Вип. 2 (18). – С. 77-95. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15594 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|