DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми педагог
Відображення результатів від 216 до 235 із 264
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2016 | Створення позитивної настанови на педагогічну діяльність як умова формування суб'єктності майбутніх учителів | Шехавцова, С.О. |
2021 | Стресостійкість як професійно значуща риса особистості педагога | Пасічніченко, А.В. |
2022 | Структура індивідуального стилю діяльності педагога-хореографа | Писарєва, О. |
2009 | Суспільно-політичні й культурно-освітні передумови становлення педагогічного світогляду І.П. Котляревського | Петренко, Л.М. |
2021 | Сутність та завдання педагогічної комунікації | Стаднікова, О.В. |
2010 | Сучасні інноваційні технології навчання студентів та роль педагога в їх реалізації | Цина, В.І. |
2019 | Творча й педагогічна спадщина Г. Г. Ващенка і сучасність | Ткач, М. |
2012 | Творча компетентність педагога як умова ефективності професійної діяльності | Яланська, С.П. |
2015 | Творча складова принципів сучасного гуманізму в освіті | Харченко, А.С. |
2021 | Творчий та науковий внесок В. О. Сухомлинського в педагогічну спадщину | Сидоренко, Д. |
2015 | Творчість як джерело самоосвіти педагога | Яланська, С.П. |
2016 | Теоретико-методичні основи компетентнісного підходу до підготовки педагогів у провідних державах Європи | Пилипенко, Г.Г. |
2023 | Теоретико-практичні засади управління розвитком творчого потенціалу педагогічного колективу | Семенцова, І.А. |
2011 | Теоретичний аспект творчого саморозвитку викладача | Ігнатюк, О.А. |
2023 | Теоретичні аспекти розвитку мотивації педагогічних працівників | Маліченко, О.В. |
2015 | Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи за системою розвивального навчання | Криволап, О.Ю. |
2022 | Типові помилки управління інноваційною діяльністю педагогів та можливі шляхи їх усунення | Барбінова, А.В. |
2012 | Толерантність як особистісна передумова формування професійної майстерності педагога | Кривошапка, І.В. |
2012 | Требования к педагогу в инновационном обществе | Гриценко, Л.И. |
2016 | Тренінг як засіб розвитку професійної рефлексії педагога | Деньга, Н.М. |
Відображення результатів від 216 до 235 із 264
|