DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2011(3) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/917

Назва: Теоретичний аспект творчого саморозвитку викладача
Автори: Ігнатюк, О.А.
Ключові слова: особистість
особистісно-професійний потенціал
педагог
професіоналізм
творчий саморозвиток
самовдосконалення
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Висвітлено проблему особистісно-професійного розвитку й удосконалення особистості педагога. Проаналізовано різні підходи до розгляду педагогічної категорії «творчий саморозвиток педагога», акцентовано увагу на критеріях ефективності цього процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/917
Розташовується у зібраннях:2011(3)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Ignatyuk.pdf316,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок