|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18044
|
Назва: | Сутність та завдання педагогічної комунікації |
Автори: | Стаднікова, О.В. |
Ключові слова: | комунікація педагогічна комунікація функції педагогічної комунікації педагог |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Комунікація (від лат. сommunіco – робити спільним: ділитися, наділяти,
обмінюватися, радитися, повідомляти, спілкуватися, приєднувати, зв’язувати,
з’єднувати, брати участь) – це процес та стан взаємодії людини з внутрішнім і
зовнішнім світами, на основі яких «Я» усвідомлює себе, відкриває та
актуалізує свою онтологічну, аксіологічну та телеологічну «замість» через
знаходження й визначення себе в «іншому».
Соціально обумовлений процес передачі інформації та обміну думками
та почуттями між людьми у різних сферах пізнавально-трудової та творчої
діяльності – це комунікація. Під час даного процесу відбувається встановлення
контактів між усіма суб’єктами взаємодії при використанні та створенні
узагальнюючого змісту переданої та сприйнятої інформації. При вивченні
цього процесу з психологічної точки зору, науковці звертають увагу ще і на
поведінку людей під час комунікації. |
Опис: | Стаднікова О. В. Сутність та завдання педагогічної комунікації // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 222-224. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18044 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|