|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18434
|
Назва: | Творчий та науковий внесок В. О. Сухомлинського в педагогічну спадщину |
Автори: | Сидоренко, Д. |
Ключові слова: | Сухомлинський В. О. педагогічна спадщина Сухомлинського В. О. видатні педагоги виховання колектив дитячий колектив педагог |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Видатний педагог Василь Олександрович Сухомлинський, зробив значний внесок
у теорію і практику вітчизняної педагогіки, постійно зосереджуючи увагу на дитячих
відчуттях. ,, Дитинство дуже тендітне – нам, педагогам, треба завжди пам'ятати про це.
Буває – з погляду старших – дитині ніби ніхто не зробив зла, а насправді випадково
вимовлене слово або, навпаки, мовчання, як гострий ніж”, – стверджував
В. Сухомлинський. Важливість емоцій у вихованні і навчанні дитини педагог зазначав
неодноразово. Це основа всього, запорука успіху в нелегкій праці вчителя і батьків. В.
Сухомлинський присвятив все своє життя дітям, формуванню їх як гармонійно
розвинених особистостей. Педагог – це важлива місія, яку не кожен зможе виконати.
Василь Сухомлинський пам’ятав про це все своє життя , тому і став учителем та знавцем
своєї справи.Він вважав, що вихователь має володіти високими професійними якостями,
а також ґрунтовними знаннями. Починаючи свою педагогічну кар’єру, особливу увагу
приділяв школі як осередку культури. Педагогічну спадщину В. Сухомлинського
охоплює ідея проєктування людини. Важливим напрямом усебічного розвитку
особистості є розумове виховання, яке передбачає систематичне, послідовне, динамічне
засвоєння знань, спонукання особистості до самоосвіти впродовж життя. |
Опис: | Сидоренко Д. Творчий та науковий внесок В. О. Сухомлинського в педагогічну спадщину // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 248-250. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18434 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|