DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18434

Назва: Творчий та науковий внесок В. О. Сухомлинського в педагогічну спадщину
Автори: Сидоренко, Д.
Ключові слова: Сухомлинський В. О.
педагогічна спадщина Сухомлинського В. О.
видатні педагоги
виховання
колектив
дитячий колектив
педагог
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Видатний педагог Василь Олександрович Сухомлинський, зробив значний внесок у теорію і практику вітчизняної педагогіки, постійно зосереджуючи увагу на дитячих відчуттях. ,, Дитинство дуже тендітне – нам, педагогам, треба завжди пам'ятати про це. Буває – з погляду старших – дитині ніби ніхто не зробив зла, а насправді випадково вимовлене слово або, навпаки, мовчання, як гострий ніж”, – стверджував В. Сухомлинський. Важливість емоцій у вихованні і навчанні дитини педагог зазначав неодноразово. Це основа всього, запорука успіху в нелегкій праці вчителя і батьків. В. Сухомлинський присвятив все своє життя дітям, формуванню їх як гармонійно розвинених особистостей. Педагог – це важлива місія, яку не кожен зможе виконати. Василь Сухомлинський пам’ятав про це все своє життя , тому і став учителем та знавцем своєї справи.Він вважав, що вихователь має володіти високими професійними якостями, а також ґрунтовними знаннями. Починаючи свою педагогічну кар’єру, особливу увагу приділяв школі як осередку культури. Педагогічну спадщину В. Сухомлинського охоплює ідея проєктування людини. Важливим напрямом усебічного розвитку особистості є розумове виховання, яке передбачає систематичне, послідовне, динамічне засвоєння знань, спонукання особистості до самоосвіти впродовж життя.
Опис: Сидоренко Д. Творчий та науковий внесок В. О. Сухомлинського в педагогічну спадщину // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 248-250.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18434
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
95.pdf196,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок