DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми особистість

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 204 до 223 із 612
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Концептуальні підходи до формування особистісно-професійної зрілості майбутніх педагогівЦина, В.І.
2022Концепція дослідження розвитку ідеї цілісної освіти особистості в європейських світоглядних системах раннього Нового часуБасенко, Р.О.
2021Концепція проектування професійно-педагогічної підготовки фахівця в галузі фізичного виховання і спортуСтрельніков, В.Ю.
2022Кооперативне навчання (cooperative learning) як складник педагогіки партнерстваСтрельніков, В.Ю.
2019Космічний потенціал духовного буття людиниХарченко, Л.М.
2019Креативність дітей дошкільного віку: сутнісний аналіз поняттяКрамаренко, В.
2017Креативність як вимір творчої діяльностіЛебединська, Г.О.; Дружиніна, І.М.
2015Критеріальний апарат дослідження ефективності естетичного виховання старшокласників засобами бальної хореографіїТерешенко, Н.В.
2020Критерії розвитку інтелектуального обдарування особистості майбутнього фахівця у сфері соціальної роботиЛебедик, Л.В.
2023Кроки до життєвої компетентності особистості: пошук ефективних моделей виховання у закладі позашкільної освітиРець, О.В.
2019Культура праці під час роботи гуртківців художньо-естетичного напрямуКапустянська, О.І.
2017Культурологічна парадигма професійного розвитку особистості: аксіологічний аспектВинничук, Р.В.
2011Культурологічний розвиток магістранта - майбутнього викладачаСмікал, В.О.
2013Культуроцентризм сучасної освітиФіліпчук, Г.Г.
2019Личностно-ориентированное обучение в школьном образовательном процессе по математикеАкири, И.
2017Літературний і мовознавчий напрямки психологічної думки Полтавщини ХІХ століттяШевчук, В.В.
2013Любов як почуттєва основа духовного потенціалу психолога і педагога в роботі з учнями: визначення, типологія, роль установленні особистостіРибалка, В.В.
2022Людина як суб'єкт саморозвитку в педагогічному спадку А. С. МакаренкаБілай, Д.В.
2020Людська гідність у контексті сучасного українського філософського дискурсуКостенко, М.Т.
2020Людська гідність у контексті сучасного українського філософського дискурсуКостенко, М.Т.
Відображення результатів від 204 до 223 із 612
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок